پنجعلی: پرسپولیس نیاز به کمیته فنی دارد

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بحث تغییر سرمربی در حال حاضر برای باشگاه پرسپولیس سَم است و همه باید از کالدرون حمایت کنند.

پنجعلی: پرسپولیس نیاز به کمیته فنی دارد

محمد پنجعلی  درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج در انتخابی جهام جهانی 2022, اظهار داشت: خیلی خوب بود که بازی را طوری شروع کردیم که در همان دقایق ابتدایی توانستیم چند گل بزنیم و در نهایت با 14 گل حریف را شکست دهیم. این نتیجه اعتماد به نفس بچه‌ها را خیلی بالا می‌برد. درست است حریف تیم ضعیفی بود اما معلوم بود که تیم‌مان برای این بازی برنامه دارد. با 14 گلی که تیم ملی به کامبوج زد, خیلی خوش گذشت.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش نیز می‌توانست این نتیجه را کسب کند, گفت: به این اعتقاد ندارم که تیم ملی در زمان کی‌روش نمی‌توانست کامبوج را با این نتیجه شکست دهد و مطمئناً در زمان کی‌روش هم هجومی بازی می‌کرد. با این  حال شاید تیم ملی با تعداد گل کمتری کامبوج را شکست می‌داد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار امشب مقابل بحرین عنوان کرد: این تیم در سال‌های گذشته مقابل ما نتایج خوبی گرفته و باید دید که تیم‌شان هنوز همان‌قدر قدرتمند است یا خیر. بعید می‌دانم ارائه یک بازی کاملاً تهاجمی از سوی ایران در این بازی جواب دهد و تیم ملی باید نسبت به دیدار با کامبوج مقداری بسته‌تر بازی کند. این به ارزیابی کادر فنی از تیم بحرین برمی‌گردد اما فکر می‌کنم در بازی با تیم‌های قدرتمند و در زمین حریف تهاجمی بازی کردن محض خوب نیست. هرچند می‌دانم کادر فنی تیم ملی پخته است و احساسی عمل نمی‌کند.

پنجعلی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و حواشی‌ که پس از نیمکت‌نشینی سید جلال حسینی مطرح شده است, عنوان کرد: خیلی خوب است که ما در هر پست ترافیک بازیکن داریم. اینکه کادر فنی برای چیدمان و انتخاب بازیکن مردد باشد, نشان می‌دهد که تیم مخصوصاً در خط دفاع مهره‌‌های خوبی دارد. پرسپولیس قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و این خیلی خوب است که بازیکنانی دارد که می‌توانند در مواقع لزوم برای تیم به میدان بروند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود بین کالدرون و سید جلال حسینی اختلافاتی وجود دارد, گفت: فکر می‌کنم مطرح شدن این موارد به نفع پرسپولیس نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که باید ابتدا به نظر کادر فنی احترام گذاشته شود اما اگر نظر شخصی من را بخواهید می‌گویم که سیدجلال خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. با این حال باید به کادر فنی احترام گذاشت, وگرنه با مطرح شدن این مسائل در تیم مشکل ایجاد می‌شود.

وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس باید با کالدرون ادامه دهد, عنوان کرد: بحث تغییر مربی در حال حاضر برای پرسپولیس سَم است. برانکو هم اول شرایط خوبی در تیم نداشت اما مردم و پیشکسوتان حمایت کردند و او موفق شد به افتخارات زیادی دست پیدا کند و حتی به فینال آسیا برود که واقعاً‌ خیلی سخت است. الان هم همین است و مردم حمایت می‌کنند. پیشکسوتان هم باید حمایت کنند تا تیم وارد حاشیه نشود, وگرنه اگر لازم باشد تغییراتی صورت بگیرد, در زمان خودش انجام خواهد شد و دیگر نباید حاشیه و جنجال درست شود, چون این فضا به تیم ضربه می‌زند.

پنجعلی گفت: همه جای دنیا ممکن است یک مربی جواب ندهد و تغییرات صورت بگیرد اما الان باید همه یکپارچه از کالدرون حمایت کنند. به نظرم باید در باشگاه کمیته فنی تشکیل شود, چون وجود این کمیته نیاز پرسپولیس است. در همه جای دنیا کمیته فنی درباره امور فنی تصمیم می‌گیرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها