تشکر خانواده مرحوم کاشانی از فوتبالی‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز چهارشنبه با صدور حکمی، داریوش سودی را با توجه به تجربه موفق وی در راه اندازی کلینیک و دانشگاه پرسپولیس، به عنوان مشاور عالی خود در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی منصوب کرد.

تشکر خانواده مرحوم کاشانی از فوتبالی‌ها

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خانواده مرحوم کاشانی با صدور پیامی از مردم قدرشناس، تمامی مسوولان، نهادها و افرادی که در روزهای گذشته ضمن اعلام همدردی در مراسم مختلف مربوط به پیشکسوت اسطوره‌ای فوتبال ایران و ادای احترام نسبت به ایشان شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد. در این پیام آمده است؛

گوهری با ارزش را ناباورانه از دست دادیم، اما چاره‌ای نبود و نیست جز این که با توکل به حضرت حق، آن چه مقدر شد را بپذیریم و یاد، خاطره و آرمان‌های جعفر کاشانی عزیز را زنده نگه داریم.

در این روزهای سخت، بعد از توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار بی‌تردید آن چه تحمل این داغ را بر ما میسر کرد، محبت و بزرگواری همه عزیزانی بود که از لحظه حادثه در بیمارستان، منزل، مراسم تشییع، خاکسپاری، بزرگداشت و ترحیم با حضور ارزشمند خود و پیام‌های پر مهرشان در کنار ما بودند و بدرقه‌ای شایسته را تدارک دیدند.

زنده یاد کاشانی تمام عمر خویش را به تلاش برای این مرزو بوم در عرصه های گوناگون صرف کرد و همواره می خواست جوان ها به آرزوها و موفقیت های بزرگ بیندیشند. همواره برای ورزش و جوان ها  و به ویژه باشگاه های شاهین و پرسپولیس که مهمترین بخش های زندگی و دغدغه های او را تشکیل می دادند، تلاش کرد و بهترین ها را می خواست.

در پایان، با آرزوی سلامتی برای همه اهالی ورزش، فوتبال و مردم شریف ایران، سپاس و قدردانی خود را از مردم به ویژه هواداران قدرشناس پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال، شهرداری تهران، پیشکسوتان و خاک خورده های ورزش و فوتبال ، به ویژه شاهینی ها ، پرسپولیسی ها و دیگر تیم ها چون استقلال، اهالی هنر و همچنین ازمحبت فراوان رسانه های گروهی اعلام می کنیم. بی تردید مواردی هم در این شرایط که آلام روحی ناشی از این فقدان پابرجاست از قلم افتاده اند که بابت آن عذرخواهی می کنیم.

* همچنین داریوش سودی از ظهر امروز با حکم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان مشاور عالی معرفی شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه موفق در اداره و ریاست کلینیک پزشکی-ورزشی و مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی منصوب می‌شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها