استقلال این روز‌ها ستون ندارد

باشگاه استقلال این روز‌ها شرایط خوبی ندارد که می‌توان یکی از دلایل آن را نبود رئیس هیئت مدیره دانست.

استقلال این روز‌ها ستون ندارد

وضعیت این روز‌های باشگاه استقلال تهران به نظر زیاد جالب نیست و استقلالی‌ها در پرداختی چک‌های بازیکنان با مشکل مواجه شده اند.

البته نبود چند روزه اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در بهبود نیافتن شرایط این روز های آبی ها به چشم می‌ آید چرا که او پیگیر امورات باشگاه، چک‌های بازیکنان، ارتباط با حامی مالی و دیگر کار‌های باشگاه است و اکنون نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه باعث شده تا آبی‌ها درون خانه با مشکلات اساسی مواجه باشند.

از طرفی جذب بازیکن جدید قرار است در دستور کار آبی‌ها قرار بگیرد که نبود خلیل زاده در پرداختی به این بازیکن می‌تواند مشکلاتی را برای باشگاه درست کند.

نبود این مدیر استقلالی برگزاری جلسات هیئت مدیره را هم لغو کرده که بدون شک اگر شرایط بازگشت وی به استقلال مدت زیادی به طول بیانجامد باشگاه در بحث اقتصادی به مشکل خواهد خورد و این عضو به عنوان یکی از ستون‌های اصلی باشگاه نقش زیادی در کار‌ها دارد و بدون شک نبود وی پیگیری‌ها را به تعویق خواهد انداخت.

همچنین تمامی اعضای هیئت مدیره از جمله منزوی و فتحی در مصاحبه‌های اخیر خود طی ۲ ماه اعلام کرده اند که کلیه امورات باشگاه با تایید رییس هیئت مدیره انجام می‌شود و اکنون خرید بازیکن جدید با تایید سرمربی واسرار خلیل زاده بوده در حالی که نبود رئیس هیئت مدیره، باشکاه را با مشکل بزرگ رو به رو‌ می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها