تعطیلات لاکچری رونالدو !! + عکس

کریستیانو رونالدو از زمان پایان رسیدن مسابقات فوتبال بیکار نبوده و در حال گذراندن تعطیلات خود در جنوب فرانسه است.

تعطیلات لاکچری رونالدو !! + عکس

رونالدو برخلاف سال گذشته که در حال بستن قرارداد با یوونتوس بود و هر روز شایعات زیاد نقل و انتقالاتی اطراف او منتشر می‌شد حالا پس از اتمام رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با خیالی راحت به همراه نامزد و فرزندانش به جزیره‌‌ای در جنوب فرانسه رفته است. فرنچ ریویرا جزیره‌ای زیبا در مناطق ساحلی فرانسه و ایتالیاست. رونالدو در این سفر بیشتر اوقات خود را روی قایق ساحلی‌اش می‌گذراند و حتی شایعه شده بود مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس قرار است در این قایق با رونالدو جلسه داشته باشد و درباره پست CR7 در ترکیب فصل آینده یوونتوس با او صحبت کند. اجاره این قایق هفته‌ای 221 هزار یورو هزینه در بر دارد!

عکس‌هایی که رونالدو در این مدت منتشر کرده نشان می‌دهد او در حال گذراندن اوقات خوشی در قایق 47 متری خود که «آفریقا» نام دارد، است. در داخل این قایق باشگاه بدنسازی و جکوزی تعبیه شده است.

رونالدو و تعطیلات لاکچری!/ از قایق شخصی تا ملاقات با مایکل جردن

رونالدو در این مدت علاوه بر حضور در قایق تفریحی، با کانر مک گرگور و مایکل جوردن (اسطوره آمریکایی ورزش بسکتبال) دیدار کرده است. سوپر استار پرتغالی پس از دیدار با جردن عکسی به همراه او منتشر کرد و زیر آن نوشت: «ما تاریخ‌سازی کرده‌ایم!».

رونالدو و تعطیلات لاکچری!/ از قایق شخصی تا ملاقات با مایکل جردن

رونالدو پش از حضور در فرنچ ریویرا، تعطیلات خود را در یونان آغاز کرده بود و برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند او آن‌قدر از حضور در یونان راضی بوده که به کارمندان هتل بیش از 22 هزاردلار انعام داده بود!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها