ترسی از رویارویی با پرسپولیس نداریم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم قبل از اینکه دیر شود، مسئولان استان خوزستان به داد تیم صنعت نفت برسند.

ترسی از رویارویی با پرسپولیس نداریم

بختیار رحمانی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط و مشکلات موجود این تیم عنوان کرد: بابت حضور در تیم صنعت نفت بسیار خوشحال هستم. مجموعه تیم بسیار خوب کار می‌کند و همه این‌ها حاصل تلاش اسکوچیچ و تمام بازیکنان تیم است. اما تیم ما شایستگی و پتانسیل بیشتری دارد.


هیچ سالی صنعت نفت به این اندازه خوب کار نکرده است

وی افزود: از نظر من جایگاه تیم صنعت نفت خیلی بالاتر از الان است. تمام بازیکنان ما همدل هستند و فکر نمی‌کنم در سال‌های گذشته تیم صنعت چنین رتبه‌ای را در جدول رده بندی کسب کرده باشد. اما ما شایستگی این را داریم تا در جایگاه بهتری باشیم و شرایط تیم مان با کمک مسئولان استانی خیلی بهتر از الان باشد.

مسئولان فوتبال استان خوزستان، صنعت نفت را دریابند

او در مورد مشکلات تیم ادامه داد: از مسئولان فوتبال استان خوزستان تقاضا دارم تا از تیم ما حمایت کنند. در راس مدیریت امور علی عیسی زاده، واقعاً دست تنها است و همه مردم شاهد هستند که چقدر مشکلات داریم. امیدوارم مسئولین زودتر از به فکر نجات صنعت نفت بیافتدن، چون اگر اتفاق خاصی رخ بدهد دیگر ثمری نخواهد داشت.

بازیکنان ما یک ریال هم پول نگرفتند

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: هر هفته  به ما قول داده می‌شود که تا هفته آینده مطالبات تیممان پرداخت می‌شود، اما دریغ از دریافت یک ریال! بازیکنان تا الان هیچ دریافتی از سمت باشگاه نداشته اند، اما با این حال، با جان و دل بازی می‌کنیم.  واقعا انتظار می‌رود که مسئولان کمی بیشتر هوای تیم ما را داشته باشند.

ترسی از رویارویی با پرسپولیس نداریم

رحمانی در مورد رویارویی تیمش با پرسپولیس تهران در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستم، اما تیم ما هیچ ترسی از رویارویی با آن‌ها ندارد. گاهی اوقات با اتفاقات فوتبالی ممکن است تیمی به نتیجه دلخواه نرسد. ما هم در رقابت‌های لیگ برتر مقابل  پرسپولیس بسیار خوب بودیم و می‌خواهیم این بار در جام حذفی هر طور که شده مقابل آن‌ها پیروز شویم.

خواسته‌های اسکوچیچ را عملی کرده ایم

رحمانی در مورد جایگاه خوب تیم صنعت نفت در جدول ادامه داد: من به جایگاه تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی کاری ندارم، اما تیم ما بسیار خوب کار کرده  است و تا اینجا خواسته‌های سرمربی را عملی کرده است و همین امر باعث شد تا بدرخشیم. تیم ما نیاز به حمایت بیشتری دارد چراکه پتانسیل درخشش را داریم. با این که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما بسیار خوب عمل کردیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها