حدادی‌فر: با برکناری منصوریان مخالفم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید این تیم در ۶ هفته ابتدایی لیگ می‌توانسته امتیازات بیش‌تری کسب کند.

حدادی‌فر: با برکناری منصوریان مخالفم

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط این تیم اظهار کرد: ما در پیش فصل تمام سعی‌مان را کردیم که این فصل را بر خلاف سال‌های گذشته خیلی خوب شروع و بتوانیم امتیاز کسب کنیم و آخر فصل جز تیم‌های بالای جدول باشیم؛ اما با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم و مستحق برد بودیم نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. همه تلاش می‌کنیم که بتوانیم این نقیصه را بر طرف کنیم و نیم فصل اول هم خوب نتیجه بگیریم. اگر در نیم فصل اول امتیاز از دست بدهیم در نیم فصل دوم هر چه قدر تلاش کنیم شاید به جایی نرسیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی ۶ هفته قبلی را جبران کنیم و ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

او درباره جدا شدن بازیکنان ذوب‌آهن بعد از درخشش در این تیم هم بیان کرد: با شرایطی که باشگاه ذوب‌آهن دارد بازیکنان وقتی به مراحل بالا می‌رسند یا قراردادشان تمام می‌شود و پیشنهاداتی که از دیگر باشگاه‌ها دریافت می‌کنند و ذوب‌آهن نمی‌تواند آن‌قدر هزینه کند، تصمیم می‌گیرند که از باشگاه جدا شوند. این حق طبیعی آن‌هاست. باشگاه ما بودجه‌ای محدود دارد و بیش‌تر از آن نمی‌تواند هزینه کند. باشگاه‌های دیگر خیلی خوب و حرفه‌ای هزینه و ستاره‌ها را جمع می‌کنند و این در فوتبال دنیا رسم است و باشگاه‌های بزرگ همین کار را می‌کنند.

حدادی‌فر ادامه داد: ما جوان‌های خیلی خوبی داریم. ان‌شاءالله آن‌ها می‌توانند جای ستاره‌های جدا شده از ذوب‌آهن را بگیرند و این زمان می‌خواهد.

کاپیتان ذوب‌آهن درباره شایعاتی مبنی بر برکناری منصوریان از سرمربی‌گری این تیم هم، گفت: من کاملا با این قضیه مخالفم. آقای منصوریان و کادرش شبانه‌روز زحمت می‌کشند. از لحاظ فوتبالی در ۶ هفته گذشته مستحق پیروزی‌های بیش‌تری بودیم. نمی‌خواهم اسمی از بدشانی بیاورم اما نتیجه نگرفتیم. به هواداران و مسوولان باشگاه قول می‌دهیم، ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید در ادامه نتیجه می‌گیریم.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها