آماده باش به هواداران بحرین برای بازی مهم با ایران

یک رسانه بحرینی در گزارشی به تشویق هواداران تیم ملی این کشور برای حضور در دیدار با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 پرداخت.

آماده باش به هواداران بحرین برای بازی مهم با ایران

نشریه «الوطن» بحرین امروز در گزارشی به بازی پیش رو تیم ملی فوتبال این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

این نشریه بحرینی نوشت: تیم ملی بحرین 9 روز دیگر در یک بازی بسیار مهم میزبان ایران است. تیم ملی بحرین در این بازی حساس باید در اوج آمادگی بدنی، فنی و ذهنی باشد تا به پیروزی برسد و صدرنشینی خود را در گروه حفظ کند. برد مقابل ایران می تواند روحیه بازیکنان را در دو بازی پیش رو خارج از خانه بالا نگه دارد.

برای رسیدن به این هدف باید هواداران با تمام قدرت در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم ملی را حمایت کنند تا سناریوی مقدماتی جام جهانی 2002 را تکرار کنیم. در این مسابقات بحرین در ورزشگاه ملی میزبان ایران بود و با حضور پرشور هوادارانش موفق شد با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دهد.

حضور پرشور هواداران کلید سحرآمیزی در سال 2002 شد تا بازیکنان با روحیه بالا در مقابل ایران بازی کنند و در نهایت نتیجه مطلوب را کسب کنند.

شاگردان ویلموتس در دومین دیدارشان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر 18 مهرماه میزبان کامبوج هستند. آنها در سومین دیدار در تاریخ 23 مهر میهمان بحرین خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها