طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند

دیدار تراکتور با پارس جنوبی جم در حالی با برتری تیم تبریزی به پایان رسید که ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال از نزدیک نظاره گر این بازی بود و به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

طعنه گزارشگر تبریزی به بیرانوند

تیم فوتبال تراکتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان پارس جنوبی بود و این بازی با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

در این بازی بیش از ۴۰ هزار نفر از هواداران تراکتور در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی که به همراه محمدرضا ساکت در ورزشگاه حضور داشت را مورد تشویق قرار دادند.

در این بازی در دقیقه رشید مظاهری سنگربان تراکتور رکورد لیگ برتر را شکست.

رشید مظاهری با بسته نگه داشتن دروازه خود به مدت ۸۷۲ دقیقه به صورت متوالی موفق شد رکورد سیدحسین حسینی را شکسته و رکورددار لیگ برتر شود.

وی در دقیقه ۶۰ و بعداز شکستن رکورد کلین شیت، به شدت از سوی هواداران تراکتور تشویق شد. در این دقایق گزارشگر تبریزی این بازی نیز به بیرانوند طعنه زد و گفت رشید مظاهری از فاصله ۳۰ متری گلی دریافت نکرده و شایسته دروازه بانی تیم ملی فوتبال کشورمان است.

تنها گل این نیمه را احسان حاج صفی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. حرکت دیدنی احسان حاج صفی و عبور او از آخرین مدافع حریف باعث شد تا در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و گلزنی کند.

یکی از نکات جالب بازی امروز اینکه قبل از شروع بازی محمد ابراهیمی به سمت هواداران تراکتور رفت و تشویق خاص هواداران این تیم را لیدری کرد و با هواداران در سر دادن شعارهای قهرمانی تراکتور همراهی کرد.

در بازی امروز فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی و مرتضی اسدی مربی این تیم به همراه محمد ابراهیمی بازیکن پارس که سابقه حضور در تراکتور را دارند به شکلی ویژه ای توسط هواداران تراکتور تشویق شدند.

تراکتور با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفت و پارس جنوبی جم هم با ۶ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها