سایت کامبوجی مبلغ قرارداد ویلمتوس را لو داد

سایت سابای کامبوج با انتشار خبری مدعی شد که قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، یک و نیم میلیون دلار است.

سایت کامبوجی مبلغ قرارداد ویلمتوس را لو داد

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج درحالی ۱۸ مهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که به نظر می‌رسد بازی راحتی برای یوز‌های ایرانی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و اکنون با ۳ امتیاز دوم است. از سوی دیگر کامبوج نیز در هفته اول رو در روی هنگ گنک به تساوی رسید، اما در ادامه مقابل بحرین باخت تا یک امتیازی باشد.

دیدار این ۲ تیم درحالی قرار است کمتر از یک هفته دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار شود که ساعتی قبل سایت سابای کامبوج نوشت: ویلموتس با بهترین تیم و بازیکنان ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) با تیم ملی کامبوج بازی می‌کند. این مربی کارنامه بسیاری خوبی دارد و از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی بلژیک بود و پیش از آن ۳ سال به عنوان دستیار فعالیت می‌کرد.

این رسانه ادامه داد: این مربی در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت و با تیم‌های دیگر هم کار کرده است. همچنین در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به عنوان بهترین مربی کشورش انتخاب شد. ویلموتس با قراردادی یک و نیم میلیون دلاری در سال به ایران آمده و در ۳ بازی گذشته ابتدا سوریه را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و سپس رو در روی کره جنوبی ۱-۱ شد و هنگ کنگ را ۲ بر صفر شکست داد.

رسانه کامبوجی در پایان نوشت که ایران در مسابقه بعدی ۱۰ اکتبر با تیم ملی کامبوج بازی می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است، این دیدار از ساعت ۱۷ پنج شنبه ۱۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها