زمان حضور تیم ملی فوتبال کامبوج در ایران مشخص شد

کاروان تیم ملی فوتبال کامبوج برای برگزاری با ایران هفته آینده به تهران می‌آید.

زمان حضور تیم ملی فوتبال کامبوج در ایران مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران دومین بازی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از ساعت ۱۷ پنج شنبه ۱۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شاگردان فلیکس دالماس آرژانتینی که از سه شنبه این هفته تمرینات آماده سازی خود را برای این بازی مهم در ورزشگاه RSN پنوم پن آغاز کرده اند، یکشنبه هفته آینده (۱۴ مهر) وارد کشورمان می‌شوند.

۲۳ بازیکن برای بازی با شاگردان مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی کامبوج دعوت شده اند و آن‌ها قرار است پس از ورود به ایران در هتل مستقر شده و سه جلسه تمرینی را در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار کنند.

آخرین تمرین جنجگویان آنگکور (لقب تیم ملی کامبوج) طبق قانون در ورزشگاه محل برگزاری بازی یعنی زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

مسئولیت فنی تیم ملی کامبوج در اختیار کیسوکه هوندا، ستاره سابق تیم ملی ژاپن و باشگاه میلان ایتالیا است، اما با توجه به اینکه این هافبک ۳۳ ساله همچنان به بازیگری ادامه می‌دهد، سرمربیگری تیم ملی کامبوج را به دوست خود یعنی دالماس واگذار کرده و روی کار او نظارت می‌کند.

کامبوج در ۲ بازی ابتدایی خانگی اش در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ به تساوی یک بر یک رسید و سپس از بحرین یک بر صفر شکست خورد تا اکنون در رتبه چهارم جدول C قرار داشته باشد.

چان واساناکا مهاجم گلزن این تیم به دلیل آسیب دیدگی فرصت بازی با ایران را از دست داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها