بیانیه میلان پس از محرومیت از سوی یوفا

میلان صبح امروز با تایید دادگاه حکمیت ورزش و طبق توافقی با یوفا، از رقابت های لیگ اروپا کناره گیری کرد.

بیانیه میلان پس از محرومیت از سوی یوفا

میلان طبق توافقی که با یوفا انجام داده بود، از لیگ اروپا کنار رفت تا فرصت بیشتری برای مثبت کردن تراز مالی خود داشته باشد. با این حال شک و شبهاتی در خصوص این اتفاق در ذهن فوتبال دوستان وجود داشت که باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای، به آن ها پاسخ داده است.

دیوان دادگستری بین المللی ورزش (TAS) با انتشار حکمی موافقت خود را با درخواست آث میلان مبنی بر کناره گیری از رقابت های اروپایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ اعلام کرد. این حکم به نقض قوانین فیرپلی مالی بین سال های ۲۰۱۴-۲۰۱۷ و ۲۰۱۵-۲۰۱۸ اشاره دارد. مالک فعلی میلان از جولای ۲۰۱۸ هدایت باشگاه را برعهده گرفت و پس از ناکامی مدیران سابق در رعایت قوانین فیرپلی مالی، تمام بدهی ها را پرداخت کرد. با وجود اینکه ممکن است هواداران بابت این اتفاق، حس تلخی تجربه کرده باشند اما باشگاه باید تایید کند پذیرش این حکم برای رعایت قوانین فیرپلی مالی الزامی است.  
میلان حداکثر تعهد و مسئولیت خود را به کار می گیرد تا باشگاه را دوباره به بالاترین سطح فوتبال بازگرداند. محرومیت امروز، محرکی خواهد بود برای داشتن انگیزه بیشتر تا باشگاه ضمن رعایت قوانین فیرپلی مالی، به تقویت تیم و داشتن تیمی رقابتی متمرکز شود. آث میلان راهی را طی می کند تا آینده‌ای مثبت و پایدار داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها