کریم باقری بالاخره سکوتش را شکست !

اسطورۀ متعصب پرسپولیس که یکی از عوامل کلیدی موفقیت سرخ‌هاست، در ارتباط با اتفاقات رقم خورده در این روزها اظهار نظر کرد.


کریم باقری بالاخره سکوتش را شکست !

کریم باقری مربی باشگاه پرسپولیس که رابطۀ بسیار خوبی را با بازیکنان نیز دارد، مدعی شد که در حضور کالدرون بیشتر در مسائل فنی ورود می‌کند و مکالماتش با سرمربی تیم بیش از برانکو ایوانکوویچ است!

باقری در این باره اظهار داشت: با کالدرون رابطۀ بسیار خوبی دارم، با او بیشتر از برانکو حرف می‌زنم؛ جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و برای اینکه راهی مرحله بعد شوید فقط یک بازی فرصت دارید،از این‌رو باید از نظر روحی و روانی و همچنین آمادگی در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشید. فرقی هم نمی‌کند حریف‌تان لیگ یکی است یا لیگ برتری چرا که همه توان خود را می‌گذارد تا بازنده نباشد.ماشین‌سازی هر چه داشت در زمین گذاشت و ما هم خوشبختانه روز کم اشتباهی داشتیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.در مورد پنالتی بهتر است کارشناسان نظر دهند،در مورد اتفاقاتی هم که باعث متوقف شدن بازی شد بهتر است اظهارنظری نکنم چرا که همه، ماجرا را دیدند.

 

کریم باقری
 

قبل از هر انتقادی باید شرایط را بررسی کرد، من به نظر منتقدان احترام می‌گذارم اما در همه جای دنیا وقتی تغییراتی در یک تیم اتفاق می‌افتد و یک تفکر جدید وارد یک تیم می‌شود زمان می‌برد تا نتیجه دهد؛ اتفاقی که در مورد #برانکو هم رخ داد و او در سال اول موفقیت‌های سال دومش را کسب نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها