آقای قلعه‌نویی! حرفه‌ای‌گری را از خودتان آغاز کنید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان که بارها از لزوم حرفه‌ای‌گری سخن گفته، علاقه چندانی به انجام یکی از کارهایی که مربیان حرفه‌ای جهان آن را انجام می‌دهند، ندارد.

آقای قلعه‌نویی! حرفه‌ای‌گری را از خودتان آغاز کنید

در سال‌های اخیر و در زمان مطرح شدن مسائل مختلف چه ورزشی و چه غیرورزشی، شاهد اظهار نظرهایی از امیر قلعه‌نویی بودیم که از لزوم حرفه‌ای‌گری در فوتبال کشور صحبت می‌کرد. او در اکثر موارد مدعی می‌شد که این مسائل را از سال‌ها پیش به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تذکر داده است.

این در حالی است که سرمربی 56 ساله سپاهان از یکی از کارهایی که همه مربیان حرفه‌ای جهان آن را انجام می‌دهند، سر باز می‌زند، «حضور در نشست‌های خبری». قلعه‌نویی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری شرکت نکرد و خبرنگاران هم به دلیل همین موضوع، حاضر به پوشش خبری نشست میگوئل تکسیرا، دستیار قلعه‌نویی نشدند. این اتفاق البته پیش‌تر هم بارها اتفاق افتاده بود.

این سناریو دقیقاً پس از دیدار سپاهان مقابل خیبر خرم‌آباد در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی تکرار شد و قلعه‌نویی حاضر به شرکت در نشست خبری نشد. این در حالی بود که قلعه‌نویی پیش از این مسابقه، لرستان را مهد دلیران نامید و گفت که مردم این استان از لحاظ رفتاری، اخلاقی و مهمان‌نوازی، این موضوع را ثابت کرده‌اند. از سرمربی باتجربه سپاهان که اینچنین از لرستان و مردم این دیار تمجید می‌کند، انتظار می‌رفت به خبرنگاران لرستان که جزو مردم این استان محسوب می‌شوند، احترام می‌گذاشت و در نشست خبری شرکت می‌کرد.

قلعه‌نویی اگر مسائل حرفه‌ای فوتبال که ابتدایی‌ترین آن حضور در نشست‌های خبری را رعایت کند، قطعاً صحبت‌های دیگرش تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها