واکنش مدیرعامل استقلال به خبر استعفایش

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:وقتی‌ تیم نتیجه نمی‌گیرد می‌گویند من برکنار شدم، وقتی هم می‌بریم می‌گویند فتحی استعفا کرده است.

واکنش مدیرعامل استقلال به خبر استعفایش

امیر حسین فتحی در خصوص شایعه‌ای که شب گذشته بعد از برد استقلال مقابل گل ریحان پیرامون استعفای وی مطرح شد اظهار داشت: مطمئن باشید پشت انتشار این خبرها اهدافی است که آنهایی که به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال و مدیرانش هستند باید به زودی پاسخگوی این اهداف خود باشند.

وی افزود: وقتی‌ تیم نتیجه نمی‌گیرد و خدای ناکرده می‌بازد یا مساوی می‌کند می‌گویند من برکنار شدم، وقتی هم می‌بریم می‌گویند فتحی استعفا کرده است.در این بین هواداران استقلال هم تحت تاثیر اینگونه خبرهای کذب و بی اساس قرار می‌گیرند. هواداران استقلال بدانند آنهایی که این شایعات را می‌سازند طاقت پیروزی استقلال را نداشتند و این‌ها همان‌هایی هستند که از آرامش این تیم و مربی و بازیکنش ناراحت می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال شب گذشته بازی را برده ظاهرا یک عده ناراحت شده اند که نکند این تیم روی دور بیفتد.هواداران استقلال به هوش باشند که اجازه ندهند کوچکترین شایعه‌ای تیمشان را بر هم بزند. امیدوار هستم استقلال با پیروزی خوبی که کسب کرد بتواند در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کند و دل طرفداران شاد شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها