بهترکه پنالتی علیپور گل نشد !

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم اجازه پیاده کردن برنامه‌ها را به تیم ماشین سازی نداد، گفت: پرسپولیس بازی هجومی خوبی را نشان داد و بهتر از مسابقات قبل ظاهر شد.

بهترکه پنالتی علیپور گل نشد !

اسماعیل حلالی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس خیلی بهتر از پنج بازی خود در لیگ برتر بازی کرد و این موضوع نشان می دهد که تاکتیک مدنظر کادر فنی تیم به بازیکنان گوشزد شده و آنها نیز استراتژی فنی تیم را درک کرده اند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: گابریل کالدرون تصمیم داشت کار را در همان نود دقیقه تمام کند تا تیمش بیشتر از اینها برای بازی با پدیده خسته نشود. به همین خاطر از ابتدای بازی شاهد حملات همه جانبه این تیم بودیم تا بتواند به گل برسد اما دفاع پر لایه ماشین سازی مانع از گلزنی شد.

وی درباره تعویض های گابریل کالدرون در نیمه دوم تصریح کرد: او می خواست به هر قیمتی ماشین سازی را شکست دهد و در تعویض هایش هم نشان داد که بازی تهاجمی می خواهد. تاکتیک پرسپولیس خیلی بهتر از بازی های قبل بود و اجازه نداد ماشین سازی که روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود کاری از پیش ببرد.

حلالی درباره پنالتی پرسپولیس که توسط علی علیپور از دست رفت، اذعان داشت: همان بهتر که این پنالتی که به ناحق برای پرسپولیس گرفته شد، وارد دروازه نشد و پرسپولیس در جریان بازی به گل رسید. اگر همان پنالتی به گل تبدیل می شد بحث های دیگری برای این تیم راه می افتاد که شاید حاشیه هایی را به همراه می آورد. داور بازی در اعلام پنالتی خیلی عجله کرد. پرسپولیس پس از این ضربه هم خودش را نباخت و به حملاتش ادامه داد.

وی افزود: کالدرون به علی علیپور استراحت داد تا از فشار روحی خارج شود اماوقتی دید به گل نیاز دارد او را وارد زمین کرد. او هنوز از لحاظ روحی آماده نیست و نیاز به تمرینات انفرادی بیشتری هم دارد تا بتواند موفقیت های قبلی خود را تکرار کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناکارامدی خط حمله سرخپوشان افزود: مهاجم خارجی پرسپولیس هنوز نتوانسته است کاری برای پرسپولیس کند اما من معتقدم وقتی پول خرج می کنید باید فرصت بدهید تا جونیور بتواند خودنمایی کند.

حلالی درباره دیدار پرسپولیس با شهرخودرو خاطرنشان کرد: فکر می کنم شهرخودرو یکی از سخت ترین حریفان برای گابریل کالدرون و تیمش خواهد بود. شهر خودرو حمل توپ را به خوبی انچام می دهد. مطمئن هستم که بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود چون خبری از دفاع کردن نیست و دو تیم بازی خوب خودشان را انجام می دهند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها