نصیرزاده: کسی که به داور فحاشی کرد شبیه مربی ما بود!

سرپرست باشگاه ماشین‌ سازی تبریز گفت: بلیت هواپیمای باباپور را که به بوشهر رفته بود ضمیمه مدارک کردیم و رئیس کمیته انضباطی گفت آنها را خیلی سریع به کمیته استیناف بدهید.

نصیرزاده: کسی که به داور فحاشی کرد شبیه مربی ما بود!

هوشنگ نصیرزاده در خصوص بازی امروز ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس گفت: ما هم پیش از بازی با شاهین و هم پیش از بازی با پرسپولیس بازیکنان را شارژ مالی کردیم. در بازی با شاهین چند مصدوم داشتیم. با این حال بازیکنان ما بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. اکنون چند نفر از مصدومان بهبودی پیدا کرده‌اند و می‌توانم بگویم مقابل پرسپولیس روز خیلی خوبی را خواهیم داشت. اگرچه جذابیت فوتبال به خاطر غیر قابل پیش‌بینی بودن آن است.

وی در مورد بلیت فروشی این مسابقه گفت: بلیت فروشی روز گذشته آغاز شد. من حدود ساعت 10 شب سیستم را نگاه کردم و دیدم 265 بلیت فروخته شده و دو بلیت هم برگشتی داشتیم. در آذربایجان شعاری داریم که می‌گوید بین تیم‌های این منطقه تفاوتی نیست. تماشاگران فوتبال تبریز را هیچ کجای ایران ندارد. حالا پرتماشاگر ترین استادیوم ورزشی ایران یادگار امام است.از عزیزان خواهش می‌کنم با توجه به اینکه ماشین سازی تیم قدیمی این منطقه است به ورزشگاه بیایند و این تیم را حمایت کنند تا بتوانیم در این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

سرپرست باشگاه ماشین‌ سازی تبریز در مورد گیت‌های ورزشگاه بنیان دیزل تبریز گفت: ما برای تیم میهمان و میزبان به صورت مجزا گیت گذاشته‌ایم. دروازه دوم را برای تیم میهمان انتخاب کردیم که سه گیت دارد. دروازه سوم را برای هواداران خودمان در نظر گرفتیم که آن هم 4 گیت دارد. از شرکت پیمانکاری که ظرف یک روز و نیم این تجهیزات را فراهم کرد تشکر می‌کنم و ما برای این بازی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نصیرزاده در مورد محرومیت سه ماهه عادل باباپور مربی تیم ماشین‌سازی گفت: عادل باباپور برای آنالیز بازی تیم‌های شاهین و پیکان به بوشهر رفته بود. ظاهرا او یک برادر دارد که دقیقا شبیه‌اش است.در مورد مشکلی که پیش آمده بود آن آقا را گزارش کرده بودند که به داور مسابقه الفاظ نامناسب داده و گفته وجدان داشته باش! آنها هم گزارش کردند ما تصویر را فرستادیم و بلیت هواپیمایی که باباپور با آن به بوشهر رفته بود را ضمیمه کردیم اما به ما گفتند این را دیر اطلاع دادید. من با جناب حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی صحبت کردم. به من گفت خیلی سریع مدارک را به استیناف بدهید انجام دهند. چون باباپور در این ماجرا بی‌گناه بود و امیدوارم مشکل او سریع حل شود.

وی در مورد جذب مخاطب خارجی در این تیم گفت: مهاجم در فوتبال ایران کم است و این مشکلی است که در فوتبال ایران وجود دارد. سال گذشته آقای گل اول و دوم لیگ هم خارجی بودند. ما بیشتر دوست داریم مهاجم از کشور برزیل باشد. بازیکنان انگلیسی نمایش خیلی بدی در تراکتور و همچنین تیم‌های دیگر داشتند. بنابر این گفتیم از نظر فرهنگی برزیلی‌ها به ما حداقل نزدیک‌تر هستند. سیاستی که رسول خطیبی اینجا به خرج داده این است که از بازیکنان تست گرفته شود. ما چند بازیکن برزیلی که آوردیم از آنها تست گرفتیم. با اینکه خارجی‌ها معمولا اجازه نمی‌دهند تست گرفت شود و می‌گویند اول قرارداد را ببینیم.

نصیرزاده که با برنامه موج فوتبال صحبت می‌کرد در ادامه افزود:‌2-3 بازیکن را تست گرفتند و بعد گفتند به درد ما نمی‌خورند.یک نفر دیگر دیشب ساعت یک بامداد آمد و بازیکنی است که در سری A برزیل بازی کرده است و قرار است او به تیم ما اضافه شود. امیدوارم بعد از تعطیلاتی که پیش رو خواهیم داشت بتوانیم از او استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها