کاش پرسپولیس و تراکتور دیرتر بازی می‌کردند

کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر پرسپولیس و تراکتور در اواسط فصل با همدیگر بازی می کردند قطعا یکی از جذاب‌ترین دیدارها می شد.

کاش پرسپولیس و تراکتور دیرتر بازی می‌کردند

اسماعیل حلالی  درباره بازی هفته دوم پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر گفت: به شخصه دوست داشتم این دیدار در اواسط فصل برگزار می شد تا هر دو تیم با توجه به مربیان جدید خود به پختگی کامل برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حساسیت بالای بازی دو تیم در چند فصل گذشته افزود: هر دو تیم پرطرفدار هستند. در بازی هایی که این دو تیم در تبریز داشتند جو ورزشگاه تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان دو تیم داشته است. قطعا در این بازی هم ظرفیت ورزشگاه کاملا پر می شود تا تنور لیگ را گرم کنند.

وی درباره شناخت مصطفی دنیزلی از پرسپولیس اظهار داشت: او یکی از مربیان حرفه ای و با دانشی است که در فوتبال ایران کار کرده بود و حالا پس از چند سال با تراکتور به لیگ برتر ایران برگشته است. دنیزلی ابزار خوبی هم برای نتیجه گیری در تراکتور دارد. آنها بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارند و قطعا انتظارات هواداران از این تیم بالاست و فقط قهرمانی می خواهند.

حلالی در خصوص ترکیب احتمالی گابریل کالدرون برای بازی روز جمعه در تبریز تصریح کرد: هر دو مربی شیفته بازی تهاجمی هستند. این موضوع باعث می شود تا فوتبال زیبا ببینیم. البته احتمالا اشتباهات فردی بازیکنان نیز بالا خواهد بود. چون هفته های ابتدایی لیگ است و به هماهنگی کافی نرسیده اند. به همین خاطر فکر می کنم اگر تیمی بتواند در طول بازی هر چه زودتر به نظم و انسجام تیمی برسد موفق به کسب پیروزی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها