موضع متفاوت شیث رضایی درباره مهاجم برزیلی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت گابریل کالدرون هنوز هم بهترین تیم ایران است و توانایی تکرار موفقیت‌های اخیر را دارد....

موضع متفاوت شیث رضایی درباره مهاجم برزیلی پرسپولیس

شیث رضایی با اشاره به روند پرسپولیس از ابتدای لیگ تاکنون گفت:‌ واقعیت را بپذیریم که تیمی که سه سال متوالی قهرمان می‌شود و همه عناوین را درو می‌کند، طبیعی است که انگیزه بازیکنانش کاهش پیدا کند. از طرفی این بازیکنان چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و تمام توانایی‌های آنها برای رقبا رو شده و مربیان دیگر آنالیز تک تک بازیکنان پرسپولیس را دارند. تمام این اتفاقات دست به دست هم می‌دهد تا کار سخت‌تر شود اما بازیکنان پرسپولیس هنوز هم بهترین نفرات ایران هستند و اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها دارند.

وی در مورد انتقاداتی که علیه پرسپولیس مطرح می‌شود، افزود:‌ آمار همیشه گویای همه چیز است. طبق این آمار ما عملکرد خوبی به ویژه در خطر حمله نداشتیم و باید کار کنیم و نواقص را برطرف کنیم. این مساله قابل حل است و به زودی پرسپولیس دوباره روی روند پیروزی خواهد افتاد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس اضافه کرد:‌ پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی که در این تیم بازی می‌کند باید خودش را به بالاترین سطح آمادگی برساند. به طور حتم با گذشت زمان همه چیز خوب می‌شود و دوباره پرسپولیس با اختلاف نسبت به سایر تیم‌ها، عناوین را از آن خود می‌کند.

رضایی در مورد تغییر پست بازیکنان به ویژه در خط دفاعی خاطر نشان کرد: هیچ بازیکنی نمی‌تواند بهتر از پست تخصصی خود در پست دیگری بازی کند اما باید این را قبول کنیم که مربی، بهترین فردی است که نسبت به تیم و بازیکنانش شناخت دارد و باید به نظر او احترام گذاشت. کالدرون به طور حتم بهترین‌ها را برای تیمش می‌خواهد.

وی در خصوص عملکرد جونیور براندائو مهاجم برزیلی که با انتقادات زیادی همراه بوده، خاطرنشان کرد: از دید من باید بازیکن خارجی که به پرسپولیس یا هر تیم دیگری که می‌آید، چند سطح بالاتر از بازیکن ایرانی باشد. با این حال باید  به این بازیکن وقت بدهیم تا عیارش مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد دیدار پرسپولیس برابر ماشین سازی هم خاطر نشان کرد: پرسپولیس در این بازی می‌تواند ناکامی را جبران کند و از بازی اول گام محکمی برای قهرمانی در این رقابت‌ها بردارد.

منبع: مدال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها