گزینه‌های خوبی برای عضویت در اتحادیه جهانی کشتی داریم

داور المپیکی کشتی ایران معتقد است گزینه های خوبی برای عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی داریم و باید با برنامه‌ریزی به این کرسی ارزشمند دست یابیم.

گزینه‌های خوبی برای عضویت در اتحادیه جهانی کشتی داریم

محمدابراهیم امامی با تاکید بر اینکه کشتی ایران باید عضوی در جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی داشته باشد گفت: کشتی ایران باید برای حضور در دایره تصمیمات و سیاست‌گذاری های اتحادیه جهانی، اعضای متعددی در کمیته ها و کمیسیون های مختلف داشته باشد که این مهم نیازمند حضور یک نماینده در جمع اعضای هیات رئیسه است.

وی تصریح کرد: کشتی ایران پیش از این در جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی حضور داشت تا اینکه استعفای رسول خادم از هیات رئیسه باعث شد ما خلاء این موضوع را حس کنیم و دوباره به چنین نماینده ای نیازمند شویم.

رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون کشتی افزود: خوشبختانه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان تلاش و برنامه های فراوانی برای راهیابی نماینده ایران به هیات رئیسه اتحادیه جهانی دارد و در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان هم رایزنی های خوبی در این خصوص انجام داد.امیدوارم این تلاش ها به نتایج مثبتی منتهی شود.

داور المپیکی کشتی ایران ادامه داد: هر چند راهیابی به دایره قدرت اتحادیه جهانی کار سخت و دشواری است، اما غیر ممکن نیست و متولیان کنونی فدراسیون کشتی ایران می توانند با برنامه ریزی دقیق به این هدف مهم و تاثیرگذار دست یابند.ضمن اینکه ما گزینه های بسیاری خوبی هم برای عضویت در هیات رئیسه داریم.

امامی خاطر نشان کرد: یکی از گزینه های نامدار و افتخارآفرین کشتی ایران و جهان، حمید سوریان است که مطمئنا حضور وی در جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی می تواند باعث بالابردن سطح کیفی اعضای هیات رئیسه و در مجموع باعث افتخار کشتی ایران و جهان شود. سوریان با کوله باری از تجربه و عناوین جهانی و المپیکی یکی از مهره های ارزشمند این رشته محسوب می شود که باید روی او برای رسیدن به کرسی ارزشمند هیات رئیسه حساب ویژه ای باز کرد.

وی در پایان گفت: مطمئنم می توانیم به این هدف برسیم ولی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و با استفاده از تعاملات لازم و مطلوب با دیگر قدرت های کشتی جهان، دوباره صاحب کرسی شویم. اهمیت حضور نماینده در هیات رئیسه بسیار بالا و انکارناپذیر است و می تواند کشتی ایران را در بسیاری از تصمیمات سرنوشت ساز، سهیم و حمایت کند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها