پرسپولیس بی‌برنامه و سردرگم!

پرسپولیس تهران در دیدار برابر سپاهان نیز عملکرد غیرقابل قبولی را به لحاظ فنی، از خود ارائه داد و شکستی تلخ را برابر سپاهان متحمل شد.


پرسپولیس بی‌برنامه و سردرگم!

پرسپولیس گابریل کالدرون در نبرد برابر سپاهان، با وجود تلاش‌های فراوان در راستای کسب پیروزی برابر سپاهان و رسیدن به صدر جدول، نتوانست چندان از خود چهره‌ای با صلابت را ارائه بدهد و ضعف‌های سرخ‌ها، بیش از پیش به معرض نمایش درآمد تا نگرانی‌ها از آیندۀ مبهم سرخ‌ها بالا بگیرد! چرا که پرسپولیس کالدرون با وضعیت فعلی خیلی خوش آتیه نشان نمی‌دهد و این وضعیت چندان مربوط به شناخت و روزهای ابتدایی لیگ که توجیهی همیشگی برای پوشش ناکامی‌ها شده است، نیست!

 

بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس

 

خط حملۀ پرسپولیس شدیداً ناکارآمد و بی‌انگیزه و سردرگم است، براندائو به هیچ عنوان درک لازمه را از فلسفۀ پرسپولیس ندارد و با زوج اصلی خود در خط حمله هیچگونه هماهنگی را نداشته و نمی‌تواند به پرسپولیس امروز که موقعیت‌های گلزنی‌اش به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد کمکی کند و در آن سو ناآمادگی بلندمدت علیپور و کیفیت افت کردۀ او در دو فصل اخیر مزید بر علت شده تا عملاً پرسپولیس تیمی بدون مهاجم نشان بدهد.

 

پرسپولیس و سپاهان
 

 

محدود بودن گزینه‌های کالدرون برای اضافه کردن به قوای هجومی یکی دیگر از معضلات این تیم است که به سادگی در چند هفتۀ دیگر تمامی تاکتیک‌های وی را با توجه به محدودیت‌های مهره‌ای برای همگان آشکار خواهد ساخت و مهم‌تر از همه نبود خلاقیت لازم در خط هافبک برای خلق موقعیت عملاً پرسپولیس را تبدیل به تیمی بی‌خطر برای رقبا در زمینۀ گلزنی کرده تا نتایجی همانند شکست هفتۀ پنجم برابر سپاهان رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها