پرسپولیسی‌ها مثل "گروه کر" فحاشی می‌کردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هواداران پرسپولیس ۹۰ دقیقه علیه تیم ما شعار دادند و فحاشی کردند. یکی دو نفر هم نبودند و فحاشی ریتمیک، سمفونیک و مثل گروه کر انجام شد. این واقعا زشت است. مردم باید از فوتبال لذت ببرند.

 پرسپولیسی‌ها مثل "گروه کر" فحاشی می‌کردند

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان  در خصوص بازی با پرسپولیس بیان کرد: سپاهان که حواشی نداشت. با تلاش جناب سرهنگ امجدیان قبل از بازی با مدیرعامل محترم پرسپولیس که از مدیران خوب ورزشی هستند جلسه‌ای برگزار کردیم که در آن تعدادی از هواداران و لیدرهای دو تیم هم بودند. قرار شد دیگر صلح و صفا باشد. البته قبل از بازی به خاطر پست سعید آقایی تنشی ایجاد شد که ما مخالف رفتار او بودیم اما روی پستش حساسیت بیش از حدی ایجاد شد و به هر حال او محروم شد.

او ادامه داد: درون زمین هم مشکلی نبود و بازیکنان هر دو تیم در کمال جوانمردی و رفاقت بازی کردند. رقابت جانانه و محکم بود چون هر دو تیم برد می‌خواستند اما فضای بین بازیکنان مثبت بود. ولی از دقیقه یک تا ۹۰ به تیم و سرمربی ما توهین کردند و زشت‌ترین و رکیک‌ترین الفاظ را نسبت دادند. چرا؟ واقعا چرا؟ چه برخوردی قرار است بشود؟ ما می‌دانیم که قطعا از سازمان لیگ و کمیته انضباطی، افرادی در ورزشگاه بودند. هواداران حریف ۹۰ دقیقه علیه تیم ما شعار دادند و فحاشی کردند. یکی دو نفر هم نبودند و فحاشی به صورت ریتمیک، سمفونیک و مثل گروه کر انجام شد. این واقعا زشت است. مردم باید از فوتبال لذت ببرند. الان کسی جرات می‌کند بچه‌اش را به ورزشگاه بفرستد؟ قلعه‌نویی بازیکن و سرمربی تیم ملی بوده است، چرا باید علیه او فحاشی کنند و حتی به تیم ما سنگ‌پرانی کنند؟

تابش اضافه کرد: آقای قلعه‌نویی بسیار ناراحت است. ما به هوادارانمان تاکید کردیم که هیچ گونه شعار حاشیه‌ای ندهند. حتی زمانی که هواداران بعد از گل و پیروزی یک شعار دادند من سریع عواملم را فرستادم تا جلوی آن شعار را بگیرند. عجیب است که حتی در جایگاه ویژه که افراد با سطح دیگری حضور دارند هم فحاشی می‌شد و الفاظ زشتی می‌شنیدم.

او درباره شکایت این باشگاه هم بیان کرد: موضع رسمی باشگاه سپاهان این است که ما هیچ اعتراضی به داوری نداریم و از نظر ما داوری منصفانه بود ولی بابت فحاشی قطعا شکایت می‌کنیم و لایحه آن‌ هم آماده است و امروز ارسال می‌شود. من دیگر رویم نمی‌شد در صورت قلعه‌نویی نگاه کنم. فحاشی‌ها به صورتی بود که انگار از قبل برنامه‌ریزی شده بود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند. من سال‌ها در این فوتبال به عنوان بازیکن و مربی و مدیر حضور داشته‌ام ولی به جرات می‌گویم اگر شغلم ایجاب نمی‌کرد پایم را در ورزشگاه نمی‌گذاشتم. در همه ورزشگاه‌ها بارها دیده‌ام که پدر دستش را روی گوش پسرش می‌گذارد تا فحاشی را نشنود. این در شأن ورزش و کشور ما با فرهنگ قدیمی و دینی ما نیست.

مدیرعامل سپاهان در پایان گفت: ما از پرسپولیس و بازیکنانش گلایه‌ای نداریم و آن‌ها بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها