گران‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین پرسپولیسی را بشناسید

عملکرد ضعیف مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس باعث شده تا علاوه بر هواداران، صدای بازیکنان این تیم هم در بیاید.

گران‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین پرسپولیسی را بشناسید

تیم فوتبال پرسپولیس  روز پنج‌شنبه مقابل سپاهان شکست خورد تا دومین باخت خود در پنجمین بازی این تیم به دست بیاید. در این بین عملکرد جونیور براندئو مهاجم برزیلی پرسپولیس بیشتر از شکست مقابل سپاهان باعث ناراحتی هواداران این  تیم شده است. این بازیکن که به عنوان آخرین بازیکن پیش از آ‌غاز لیگ برتر به جمع سرخ‌پوشان پیوست در چند بازی که به میدان رفته عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده و نتوانسته رضایت هواداران و حتی اعضای تیم پرسپولیس را جلب کند. 

جونیور که با رقمی در حدود 500 هزار یورو به پرسپولیس پیوسته گران‌ترین بازیکن این تیم در این فصل به حساب می‌آید. مبلغی که برای این بازیکن هزینه شده رقمی در حدود 7 میلیارد تومان است اما در این چند بازی جونیور نشان داده که کیفیت فنی بسیار پایینی دارد و مشخص نیست بر چه اساسی مدیران سابق این باشگاه شماره 7 تیم پرسپولیس که سال‌ها در اختیار علی پروین بود را به این بازیکن داده‌اند. این شماره که سال‌ها بایگانی شده بود حالا به بازیکنی رسیده که بیرون رفتنش از بازی با سپاهان با تشویق هواداران روبرو می‌شود!

در این بین واکنش سرمربی پرسپولیس هم به جذب و بازی کردن این بازیکن جالب توجه است. کالدرون سرمربی پرسپولیس در یکی دو نشست خبری اخیر خود در این باره گفت: «جونیور گزینه نهم من برای پیوستن به پرسپولیس بود. او بازیکن جوانی است. نمی تواند با تیم ارتباط برقرار کند و ریتم بازی اینجا برایش سخت است. تلاش می کند خودش را با تیم وفق بدهد و شرایط پیچیده تر می شود. وقتی بازیکنان نمی توانند با او ارتباط برقرار کنند، او هم برندگی لازم را ندارد. من گزینه‌های دیگری برای حضور در پرسپولیس داشتم. بازیکنی که در تیم ملی بود و به قطر رفت گزینه اول بود. بعد گزینه بعدی مهاجم سپاهان بود. گزینه بعدی هم مهاجم استقلال بود. گزینه دیگر هم مهاجم تونسی بود.»

در این بین این سوال از سرمربی پرسپولیس پیش می‌آ‌یند که اگر جونیور واقعا گزینه نهم او برای پیوستن به پرسپولیس بوده چرا زیر بار جذب او رفته و حاضر شده تا این بازیکن بی‌کیفیت را در اختیار داشته باشد؟ ابهام دیگری که در اظهارات سرمربی پرسپولیس وجود دارد این است که اگر واقعا جونیور گزینه نهم کالدرون بوده چرا در دو بازی حساس سرخ‌پوشان از این بازیکن مقابل استقلال و سپاهان در ترکیب ثابت به میدان رفته است؟ آیا استفاده از امیر روستایی و مهدی عبدی به عنوان مهاجم عقلانی‌تر نبود؟ از جونیور در حالی استفاده می‌شود که بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم توانایی بازی در خط حمله و زوج سازی با علی علیپور را دارند. 

همچنین بهتر است ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو فعلی هیات مدیره این باشگاه به این سوال پاسخ دهد که بر چه اساسی چنین بازیکن بی‌کیفیتی را جذب کرده است؟ عرب که بارها صحبت از جذب یک مهاجم کارآمد می‌کرد و جلسات متعددی را با اعضای هیات مدیره در این مورد برگزار نمود در نهایت بازیکن بی‌کیفیتی جذب کرده که حتی بازیکنان پرسپولیس از عملکرد او در تمرینات رضایت ندارند و این مساله فشار زیادی به سرمربی آرژانتینی پرسپولیس وارد خواهد کرد. عرب و مشاورانش بهتر از هر کسی می‌توانند به جذب این بازیکن پاسخ دهند!

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها