چرا ویلموتس خوش شانس ترین مربی آسیا است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:کارلوس کی روش که پیش از من سرمربی تیم ملی ایران بوده در این تیم به خوبی کار کرده است. به همین دلیل می‌خواهم راه کی روش را ادامه بدهم.

چرا ویلموتس خوش شانس ترین مربی آسیا است

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که این روز‌ها در بلژیک حضور دارد در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های این کشور درباره اینکه چرا تیم ملی کشورمان را برای یک چالش جدید در دوران سرمربیگری اش انتخاب کرده است، اظهار داشت: در طول دوارن کاری ام هیچگاه ندیده بودم تا این حد برخی برای ارتباط گرفتن با من تلاش کنند و وقت بگذارند، اما این تلاش را بین مسئولان فدراسیون فوتبال ایران دیدم. طبق بررسی‌ها و اطلاعاتی که کسب کردم متوجه شدم فدراسیون ایران زمانی که با یک سرمربی قرارداد می‌بندد اهداف بلندمدتی را درنظر می‌گیرد و این موضوع برای من بسیار جالب بود.

او ادامه داد: مربیان زیادی مانند خوزه نستور پکرمن آرژانتینی گزینه سرمربیگری ایران بودند؛ و در نظرسنجی‌ای که برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران انجام شد حدود ۷۰ درصد آرا برای من بود.

ویلموتس افزود: ۳۰ سال در اروپا کار کردم و می‌خواستم تجربه‌های جدیدی به دست آورم و وارد مرحله جدیدی از فعالیت هایم شوم. به همین دلیل برای اولین بار تصمیم گرفتم در یک کشور آسیایی کار کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: چه کسی مانند من خوش شانس است که در بهترین تیم آسیا کار کند؟ این تیم خیلی خوب است و کارلوس کی روش که پیش از من سرمربی تیم ملی ایران بوده در این تیم به خوبی کار کرده است. به همین دلیل می‌خواهم راه کی روش را ادامه بدهم.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها