گفتن بدهی‌های فدراسیون کشتی شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید

رئیس فدراسیون کشتی گفت: شاید گفتن بدهی‌های فدراسیون به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید.

گفتن بدهی‌های فدراسیون کشتی شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید

علیرضا دبیر درباره اینکه گفته بود بدهی های فدراسیون کشتی ۵۲ میلیارد تومان بوده است، گفت: این بدهی تازه مربوط به آن روزی بود که آنرا اعلام کردم. الان مشخص نیست چقدر شده باشد. گفتن مبلغ بدهی ها شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاید ولی این حرف حسابرس است.

وی با اشاره به عملکرد کشتی گیران ایران در مسابقات جهانی قزاقستان تصریح کرد: ما از این مسابقات برآورد یک سهمیه المپیک در کشتی فرنگی و یک سهمیه در کشتی آزاد را داشتیم. در کشتی آزاد حسن یزدانی مدال طلا گرفت. یزدانی در دنیا فقط یک حریف دارد و این دو کشتی گیر با ۱۰ امتیاز از دیگر حریفانشان جلو هستند.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: یزدانی دو بار به این حریفش باخته است و دوست داریم او به المپیک نیاید. شخصا فکر نمی کردم در کشتی آزاد به جز یزدانی سهمیه دیگری بگیریم.

دبیر تصریح کرد: پیش از شروع مسابقات حسین خانی، رضا یزدانی و پرویز هادی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. به یزدانی امیدوار بودیم که حداقل یک مدال برنز بگیرد. پرویز هادی هم مدال آور سال گذشته بود و نمی شد به خاطر المپیک روی او ریسک کنیم.

وی گفت: اولین سهمیه فرنگی را هم رضا اطری گرفت. او بیشتر از خودش کشتی گرفت و اگر حواسش را جمع می کرد حداقل به مدال نقره می رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها