ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر / کالدرون ناکام هفته

با برگزاری دیدارهای هفته پنجم، بهترین‌های این هفته از مسابقات لیگ برتر مشخص شدند.

ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر /  کالدرون ناکام هفته

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار شد و طی آن تیم فوتبال سپاهان با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صدر جدول را از آن خود کرد و پدیده صدرنشین با تساوی خانگی به رده سوم جدول رسید.

نتایج هفته پنجم در یک نگاه:

سایپا صفر - تراکتور یک

گل‌گهر سیرجان صفر - صنعت نفت آبادان یک

نفت مسجدسلیمان یک - شهر خودرو یک

پارس جنوبی 2 - نساجی 2

پرسپولیس صفر - سپاهان 2

ماشین‌سازی تبریز 4 - شاهین‌ بوشهر 2

فولاد صفر - پیکان صفر

ذوب‌آهن 2 - استقلال 2

تیم هفته: سپاهان

شاگردان امیر قلعه‌نویی مهم‌ترین بازی هفته را در ورزشگاه آزادی به سود خود به اتمام رساندند. سپاهان تیمی را شکست داد که هفته گذشته دربی پایتخت را از آن خود کرده بود و با پیروزی خارج از خانه در ورزشگاه آزادی مستقیماً به صدر جدول رفت. سپاهان به خاطر پیروزی 2 بر صفر مقابل پرسپولیس تیم هفته لقب گرفت.

مربی هفته: امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم سپاهان در شرایطی که تیمش پرسپولیس را شکست داده مربی هفته لقب گرفت. قلعه‌نویی همیشه در بازی‌های مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه خاصی داشته و شب گذشته نیز برد شیرینی با تیمش به دست آورد. در این هفته رسول خطیبی برد خوبی با تیمش به دست اورد اما قلعه‌نویی بازی هفته را برد و بهترین مربی این هفته شد.

ناکام هفته: کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که هفته گذشته روی عرش بود و بازی بزرگ فوتبال ایران را برده بود در بازی مقابل سپاهان بازنده شد تا ناکام هفته لقب بگیرد. کالدرون نیمه مربیان را به امیر قلعه‌نویی باخت تا مردم ناکام هفته باشد.

بازی هفته: ماشین‌سازی - شاهین بوشهر

جدال شاگردان خطیبی و ویسی این هفته 6 گل در بر داشت و پرگل‌ترین مسابقه هفته بود.مسابقه شهر تبریز اگرچه بیننده زیادی نداشت اما آنهایی که این مسابقه را ندیده‌اند قطعاً ضرر کرده‌اند. در این بازی 6 گل ردوبدل شد و موقعیت‌های زیادی نیز از دست رفت.

بازیکن هفته: احمد زنده‌روح 

تنها بازیکن دو گله این هفته مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی بود. زنده‌روح با دو پنالتی ابتدای مسابقه مقدمات پیروزی ماشین‌سازی را مقابل شاهین بوشهر رقم زد تا بازیکن هفته لقب بگیرد. البته در این هفته بازیکنان دیگری هم بودند که در پیروزی تیم‌شان تأثیرگذار بودند اما تنها دو گله این هفته احمد زنده‌روح بود.

گلزنان برتر: 

3 گل: محمد نوری پارس جنوبی

شهریار مقانلو پیکان

علی شجاعی نساجی مازندران

محمدرضا سلیمانی سایپا

جدول لیگ برتر:

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها