تیم های برتر لیگ تیروکمان معرفی شدند

در پایان هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان که در رشته های ریکرو و کامپوند در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم های برتر معرفی شدند.

تیم های برتر لیگ تیروکمان معرفی شدند

هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی پیگیری شد و نتایج زیر بدست آمد.

در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر تیروکمان که به میزبانی هیئت کرمانشاه، هیئت زنجان و پاس طلایی برگزار شد در هفته سوم این رقابتها و در بخش ریکرو مردان؛ تیم ناجا ۵ بر صفر هیئت مرکزی را شکست داد، نیروی زمینی ۵ بر صفر برابر هیئت همدان به برتری رسید، هیئت آذربایجان شرقی ۵ بر صفر پاس طلایی را شکست داد، سپاهان اصفهان ۵ بر ۲ کمانداران پایتخت را شکست داد.

در هفته چهارم ریکرو مردان، هیئت مرکزی ۳ بر ۲ هیئت آذربایجان شرقی را برد، نیروی زمینی ۵ بر صفر سپاهان اصفهان را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر نفت امیدیه را مغلوب خود کرد و کمانداران پایتخت ۵ بر صفر پاس طلایی را شکست داد.

در هفته سوم کامپوند بانوان؛ هیئت زنجان ۳ بر ۲ مس کرمان را شکست داد، هیئت همدان ۵ بر صفر کمانداران پایتخت را شکست داد، پاس طلایی ۳ بر ۲ هیئت کرمانشاه را شکست داد و هیئت آذربایجان شرقی ۳ بر ۲ هیئت مرکزی را مغلوب خود کرد.

در هفته چهارم این بازیها نیز مس کرمان ۴ بر یک هیئت همدان را شکست داد، هیئت زنجان ۴ بر یک پاس طلایی را مغلوب خود کرد، هیئت مرکزی ۵ بر صفر کمانداران پایتخت را شکست داد و هیئت کرمانشاه ۵ بر صفر هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد.

در هفته سوم کامپوند مردان، سولار پلیمر البرز ۴ بر یک سپاهان اصفهان را شکست داد، نیروی هوایی ۴ بر یک هیئت کرمانشاه را برد، نفت امیدیه ۳ بر ۲ پیام را برد، فولاد زرند ایرانیان ۴ بر یک کمانداران پایتخت را شکست داد و ناجا ۵ بر صفر هیئت آذربایجان شرقی را شکست داد.

در جدول رده بندی لیگ برتر تیروکمان و در کامپوند مردان؛ ناجا با ۱۸ امتیاز صدرنشین است، سکولار پلیمر البرز و فولاد زرند ایرانیان هر کدام با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در جدول رده بندی ریکرو مردان؛ ناجا با ۱۸ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی با ۱۷ امتیاز و هیئت آذربایجان شرقی با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در بخش کامپوند بانوان نیز هیئت همدان با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و هیئت همدان و هیئت زنجان با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر تیروکمان قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها