شجاع خلیل زاده: باید پیروز می‌شدیم

مدافع پرسپولیس گفت: ما باید در این دیدار پیروز می شدیم اما متاسفانه شانس با ما همراهی نکرد.

شجاع خلیل زاده: باید پیروز می‌شدیم

دومین روز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که طی آن تیم سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر حریف مدعی خود را شکست داد. کی روش استنلی(۸۱) و امیر محبی(۸۵) برای سپاهان گل زدند.

شجاع خلیل زاده گفت: نبض بازی مقابل سپاهان در دست ما بود و باید این دیدار را با موفقیت به پایان رسانده و صدرنشین لیگ می شدیم.

وی تاکید کرد: من به سپاهان تبریک می گویم آنها هم تلاش خود را کردند اما متاسفانه ما بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم اما سپاهان خوش شانس بود که دو ضربه اش وارد دروازه ما شد، با اینکه زمان کمی تا پایان دیدار باقی مانده بود نتوانستیم جبران کنیم.

خلیل زاده در خصوص اعتراض بازیکنان و هواداران پرسپولیس به داور گفت: نمی خواهم در این باره زیاد صحبت کنم اما تعداد کارت ها آنقدر زیاد شده بود که دو تیم وحشت داشتند بازیکنان شان اخراج شوند. اما در مجموع فکر می کنم باید کارشناسان داوری در مورد قضاوت داور نظر دهند.

مدافع پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: ما ابتدای راه هستیم درست است که شکست خوردیم اما این می تواند یک تجربه خوب برای ما باشد اما قول می دهیم در بازی های بعد جبران کنیم.

وی در پایان و در خصوص تشویق هواداران حتی بعد از شکست پرسپولیس هم گفت: طرفداران پرسپولیس به ما لطف دارند آنها می دانند تمام تلاش خود را برای پیروزی در دیدار به کار بستیم اما شانس با ما یار نبود اما قول می دهیم این شکست را با پیروزی های پی در پی جبران کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها