شروع پر انرژی پرسپولیس

پرسپولیسی ها تمرین خود را با 21 بازیکن آغاز کردند که این موضوع اتفاق مثبتی برای آن ها به شمار می رود.

شروع پر انرژی پرسپولیس

تیم پرسپولیس روز گذشته اولین تمرین خود در پیش فصل لیگ نوزدهم را زیر نظر کریم باقری برگزار کرد. باقری که 4 سال دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ بود، فعلا مسئولیت فنی سرخ ها را برعهده دارد و امیدوار است با تکیه بر تجربیات دوران بازی و همچنین مربیگری، بتواند تمرینات پسا برانکو را تا قبل از انتخاب مربی مدیریت کند.

نکته مثبت برای پرسپولیس که این روزها با حواشی و  بحران های مختلفی دست و پنجه نرم می کند، این است که تعداد بازیکنان زیادی در تمرینات حضور دارند. روز گذشته 21 بازیکن در تمرین دور هم جمع شدند و انتظار می رود در روزهای آینده این تعداد بیشتر هم بشود.

نوراللهی، علیپور، بیرانوند، رادوشوویچ، احمدزاده و عالیشاه مهم ترین غایبان تیم پرسپولیس در تمرین دیروز بودند که با اضافه شدن آن ها و همچنین چند خرید دیگر، تیم پرسپولیس سروشکل رسمی خود را پیدا خواهد کرد.

موضوع مهم برای قرمزها این است که کمبود مهاجم نوک در تیمشان بسیار واضح است و باید هرچه سریع تر فکری به حال این پست شود. اکنون مهدی شریفی و سعید کریمی درتمرینات هستند و تکلیف علیپور نیز مشخص نشده اما در صورت جدایی آقای گل سرخ ها و باتوجه به ترک ایران توسط بودیمیر، انتظار می رود که 2 مهاجم دیگر به فهرست این تیم اضافه شود.

در شرایطی که پرسپولیسی ها کار را با 21 بازیکن آغاز کردند، تیم تراکتور دور دوم تمریناتش را با 16 بازیکن شروع کرد. همچنین باید توجه داشت که تمام بازیکنان پرسپولیس سابقه بازی در کنار یکدیگر را دارند و می توانند با تلاش زیر نظر مربی جدید، به فرم خوب قبلی بازگردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها