فرکی: به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که کسب تساوی برابر فولاد خوزستان نمی‌تواند نتیجه بدی باشد، هر چند که آنها در اهواز دنبال برد هستند.

فرکی: به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم

حسین فرکی با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم ما خوب است و بازیکنان هم از لحاظ روحی و فنی در شرایط خوبی به سر می‌برند. این هفته یک بازی سخت با فولاد در پیش داریم، چون آنها در زمین خودشان دنبال برد هستند و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارند. آقای آذری هم به‌تازگی مدیریت باشگاه فولاد را بر عهده گرفته و جواد نکونام هم از دوستان خوب ماست که جزو مربیان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و نتیجه لازم را در اهواز کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی هم برای شما راضی‌کننده است؟»، تأکید کرد: هدف ما در تمام بازی‌ها برد است و باید دید شرایط مسابقه چطور پیش می‌رود. البته ما در اهواز بازی می‌کنیم و فولاد هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است. تساوی در زمین حریف هم نتیجه بدی نیست، ولی امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم.

فرکی در مورد اینکه هدف پیکان در لیگ امسال چیست، تصریح کرد: هدف ما این است که در نیمه بالای جدول باشیم و البته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنیم. امسال تیم ما با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شد و طبیعتاً تیم ما نیاز به زمان دارد تا به صورت کامل هماهنگ شود، البته باید در بحث نتیجه‌گیری هم عملکرد خوبی داشته باشیم و راحت امتیاز از دست ندهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها