شرمنده علی پروین شدیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای عدم اختصاص بلیت دربی به این باشگاه قابل قبول نیست، گفت: این اتفاق یک توهین بود و نمی‌توان بی تفاوت از کنارش رد شد.

شرمنده علی پروین شدیم

محمدحسن انصاریفرد بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال درباره گلایه اش بابت عدم اختصاص بلیت به پرسپولیسی ها، گفت: نمی خواهم اسم شخص خاصی را به عنوان مقصر بیاورم ولی شما خودتان قضاوت کنید. پیشکسوت باشگاه ما با این قدمت انتظار دارد این بازی خاص را در ورزشگاه تماشا کنند. این حقشان است و باید بلیت را در اختیار کسانی که توقع داشتند، بگذاریم ولی حتی یک دانه بلیت هم ندادند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: توقع داشتیم سهمیه ای برای تیم پرسپولیس اختصاص پیدا می کرد. دو سه روز تلاش شبانه روزی کردیم بلیت ها را بگیریم و در اختیار پیشکسوتان بگذاریم. حتی علی پروین تا ساعت ۱ بامداد با بچه های باشگاه تماس گرفته بود که اگر می شود یک بلیت طبقه دوم هم شده بگیرد. واقعا شرمنده پروین شدیم. این چیزی نیست که بی تفاوت از کنارش رد شویم و بگوییم اتفاقی رخ نداده است. این یک توهین بود و باعث شرمندگی فوتبال است.

انصاریفرد افزود: ما در بازی برگشت جوانمردی را ثابت می کنیم. هر تعداد بلیت به ما بدهند، نصف آنرا به باشگاه استقلال اختصاص می دهیم تا به پیشکسوتان خودشان بدهند. از باشگاه استقلال و شرکت توسعه و تجهیز انتظار داشتیم بلیت ها را به ما بدهند. هر بهانه ای هم بیاورند، از نظر ما قابل قبول نیست. باید برنامه ریزی می شد. حتی ساعت ۸:۳۰ صبح معاون باشگاه پرسپولیس به باشگاه استقلال رفت که بلیت ها را بگیرد ولی گفتند یک دانه بلیت هم وجود ندارد. برخورد زشتی شد که نمی خواهم آنرا بازگو کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برد پرسپولیس در این مسابقه، تاکید کرد: این برد را به تمام علاقه مندان پرسپولیس، پیشکسوتان و هیات مدیره تبریک می گویم. در خلال این کارشکنی هایی که صورت گرفت، پیروزی شیرین و ارزشمندی را به دست آوردیم. باید از همه تشکر کنم. رمز موفقیت پرسپولیس در این بود که همه همدل بودیم. وقتی بلیت به ما ندادند خودم به ورزشگاه نرفتم و مسئولان دیگر باشگاه را هم منع کردم تا با پیشکسوتان همسو شویم. رمز موفقیت ما همین همدلی بود.

انصاریفرد ادامه داد: حدود ۲۳ روز است که در پرسپولیس هستم و مرتب با کالدرون و کاپیتان ها صحبت و از نزدیک همه چیز را رصد می کنم. کالدرون دلسوز است و مدام مسائل را رد و بدل می کنیم بدون اینکه بخواهم دخالتی کنم. رابطه بسیار خوبی بین کادر فنی، بازیکنان و باشگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: دیشب هم که به هتل رفتیم بازیکنان سرشار از روحیه و اطمینان بود. باشگاه الان در آرامش است. یقین داشتیم می توانیم برنده بازی باشیم. لطف خدا بود که یک جوان ۱۹ ساله وارد زمین شد و گل زد. شاید دعای پدر و مادرش بود. امیدوارم این بازیکن قدر جایگاهش را بداند و این مسیر رو به رشد را ادامه بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ضعف های پرسپولیس هم گفت: شاید در برد ضعف ها مشخص نشود. الان شرایط تیم ما خوب است.درون دروازه، خط دفاع، و هافبکمان خوب است. کمال کامیابی را هم نداریم ولی در وسط زمین مقتدر بودیم. در خط حمله یکسری مشکلات داریم ولی فکر می کنم با آمدن این بازیکن جوان (مهدی عبدی) مشکلات حل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها