بیرانوند در آستانه اولین کلین شیت فصل

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درصدد است تا نخستین کلین شیت خود را در لیگ نوزدهم به ثبت برساند.

بیرانوند در آستانه اولین کلین شیت فصل

دیدار شهرآورد ۹۰ پایتخت، در حالی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ میان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا با روحیه خوبی در ادامه مسابقات لیگ حاضر شوند.

این مسابقه در حالی قرار است برگزار شود که استقلال با کسب ۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فوتبال پرسپولیس با ۶ امتیاز ششم است.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس که در هفته اول لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم محروم بود، در هفته دوم رو در روی تراکتور بازی کرد، اما موفق به بسته نگه داشتن دروازه و ثبت کلین شیت نشد و از احسان حاج صفی گل خورد.

دروازه بان ملی پوش به دلیل اتفاقاتی که پس از پایان بازی با شاگردان دنیزلی رخ داد، مقابل صنعت نفت آبادان هم به دلیل محرومیت بازی نکرد تا نتواند پس از گذشت ۳ هفته از لیگ برتر، کلین شیتی به نام خود ثبت کند. به هرحال علی بیرو در تلاش است تا مقابل تیم فوتبال استقلال دروازه خود را بسته نگه دارد تا نخستین کلین شیت لیگ نوزدهم را به ثبت برساند.

به هرحال او دروازه بان ملی پوش محسوب می‌شود و کالدرون حساب ویژه‌ای روی بیرانوند باز کرده است تا بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها