جمله عجیب فتاحی پیش از شهرآورد ۹۰

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در آستانه آغاز دربی ۹۰ موضوعاتی را درباره این دیدار مطرح کرد.

جمله عجیب فتاحی پیش از شهرآورد ۹۰

سعید فتاحی درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی شهرآورد پایتخت بیان کرد: تا حدود یک ساعت پیش، بلیت تمام بخش‌های متعلق به تیم پرسپولیس فروخته شده و تنها ۲۲ بلیت مانده بود که در این مدت آن‌ها هم فروخته می‌شود. جایگاه پرسپولیسی‌ها پرشده و خواهش می‌کنم افرادی که بلیت ندارند فردا (یکشنبه) به ورزشگاه نیایند. در جایگاه استقلال هم حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ بلیت مانده است که تا ساعت ۶ صبح فردا که آخرین زمان باز بودن سایت بلیت فروشی است، به احتمال فراوان فروخته خواهد شد. پس از آن اگر بلیتی مانده باشد به فروش نمی‌رود و در ورزشگاه هم بلیت فروشی نداریم.

او ادامه داد: حتی هواداران پرسپولیس هم نمی‌توانند بلیت مربوط به جایگاه استقلال را بخرند. البته با روند خریداری بلیت از سوی استقلالی‌ها بی شک بلیت‌های متعلق به این تیم هم فروخته می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: خواهش می‌کنم افراد بدون بلیت به ورزشگاه نیایند و از این طریق به افرادی که بلیت خریده اند احترام بگذارند. حتی اگر بهانه گیری کرده و بگویند سایت بلیت فروشی هم مشکل داشت حرف قشنگی نیست. حتی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ۲ تا ۳ هزار نفر که بدون بلیت بودند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. باید خود مردم کمک کنند تا هواداری که بلیت دارد به راحتی و آسودگی وارد ورزشگاه شده و روی صندلی خودش بنشیند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: تمام صندلی‌ها شماره گذاری شده، اما اینکه هر هواداری روی صندلی خودش بنشیند کار بزرگی است که در این مدت کوتاه نمی‌توان آن را جا انداخت. خود مردم و باشگاه‌ها باید این موضوع را بخواهند. به صورت مثال باشگاه گل گهر سیرجان از برخی اعضای کانون هوادارانش می‌خواهد به هواداران برای نشستن روی صندلی مخصوص خود کمک کنند. امیدوارم این اتفاق در ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.

فتاحی درباره اینکه با این تفاسیر تضمینی نیست هر هوادار روی صندلی مخصوص خود بنشیند، گفت: وقتی هوادار بلیت الکترونیکی خریداری کرده و روی سکوی مخصوص قرار بگیرد حتی اگر روی صندلی خودش ننشیند، در صورت تخلف از سوی دوربین‌های مداربسته شناسایی شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند. به هر حال با توجه به اینکه ذات فوتبال برد و باخت است امکان دارد هر اتفاقی بیفتد، اما باید فرهنگ نشستن هوادار روی صندلی مخصوص خود در فوتبال ایران هم جا بیفتد. رسانه‌ها هم باید در این فرهنگ سازی همکاری کنند تا همانگونه که در سینما مردم روی صندلی خود می‌نشینند در ورزشگاه‌ها هم باید شاهد این اتفاق باشیم.

او در پایان تصریح کرد: امروز جلسه هماهنگی بازی برگزار شد و هیچ مشکلی وجود ندارد. از ساعت ۱۰ صبح فردا هم در‌های ورزشگاه باز می‌شود و انتظار داریم هواداران به موقع وارد ورزشگاه شوند تا دیگر در دقایق مانده تا شروع بازی ازدحام ایجاد نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها