رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان

حسن یزدانی قاطعانه از سد پورتوریکو گذشت

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت. یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان نایفونوف از روسیه و شاپیف از ازبکستان می‌رود.

حجم ویدیو: 8.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 13 بر 10 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.


در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و خولیوس بونه رودیگوئز قهرمان جهان از کوبا می‌رود.


در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور دوم مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 11 بر 8 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها