تیم ملی فوتبال بازهم آدیداس می‌پوشد

با توجه به توافق نکردن فدراسیون فوتبال با شرکت‌های متقاضی برای تولید البسه تیم ملی، به نظر می‌آید شاگردان ویلموتس در اردوی تیرماه هم از لباس‌های آدیداس استفاده می‌کنند.

تیم ملی فوتبال بازهم آدیداس می‌پوشد

درحالیکه قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس برای تامین البسه تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به اتمام رسیده و این شرکت آلمانی با تحریم فدراسیون کشورمان حاضر به تمدید قرارداد نشده است، اما به دلیل به تفاهم نرسیدن با شرکت‌های جدید، بازیکنان تیم ملی برای ۲ بازی تدارکاتی خود مقابل سوریه و کره جنوبی از لباس‌های آدیداس که در انبار فدراسیون موجود بود استفاده کردند.

این در حالی است که در روز‌های اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه با توجه به تفاهم قطعی فدراسیون با یک شرکت تولیدی البسه ورزشی، تیم ملی در اردوی تیر ماه خود دیگر از لباس‌های آدیداس استفاده نمی‌کند.

با این وجود ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفتگویی که امروز (سه شنبه) با خبرنگاران‌ انجام داد: همچنان در حال مذاکره با ۲ ،۳ شرکت خوب هستیم، اما درست نیست در بحث مارکتینگ و بازاریابی پیش از اینکه قراردادی امضاء شود، نامی اعلام کنیم. در اولین فرصت بحث پیراهن تیم ملی را نهایی می‌کنیم و هدفمان این است که تمام تیم‌های ملی از لباس‌های یک شرکت استفاده کرده و لباس‌های متحدی بپوشند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آتی باز هم از لباس‌های آدیداس استفاده می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها