علیرضا دبیر به سوئیس می رود

رئیس فدراسیون کشتی برای دیدار با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی آبان یا آذرماه سال جاری راهی سوئیس خواهد شد.

علیرضا دبیر به سوئیس می رود

در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی که در شهر نورسلطان قزاقستان، محل برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی برگزار شد، یکی از موارد مطرح شده بین طرفین بحث مبارزه با دوپینگ بود و مقرر شد تا کمیته‌ای با این نام در فدراسیون کشتی راه اندازی شود تا با برگزاری کلینیک های آموزشی و آگاهی دهنده به کشتی گیران، با این معضل به صورت جدی مقابله شود.

 با توجه به محدودیت زمانی و باقی ماندن برخی از مسائل، مقرر شد تا رئیس فدراسیون کشتی دیداری را در آبان یا آذرماه سال جاری با لالوویچ در محل مقر اتحادیه جهانی کشتی در کشور سوئیس داشته باشد.

همچنین با توجه به بدهی مالی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی و تهدید این اتحادیه مبنی بر جریمه‌های احتمالی از جمله محرومیت از حضور در مسابقات، در صورت عدم پرداخت این بدهی‌ها، در جلسه ای که علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در شهر نورسلطان داشت، مبلغ ۲۲ هزار دلار از بدهی‌های فدراسیون کشتی به صورت نقدی پرداخت شد.

با توجه به مذاکرات بهروز نعمتی، سرپرست پیشین فدراسیون کشتی با لالوویچ مقرر شده بود که بدهی‌های فدراسیون به صورت اقساطی پرداخت شود و این پرداخت نخستین قسط از بدهی‌های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی در دوره جدید ریاست فدراسیون کشتی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها