اطری با رسیدن به رده بندی سهیمه المپیک گرفت

رضا اطری با رسیدن به دیدار رده بندی وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، اولین سهمیه المپیک را برای ایران کسب کرد.

اطری با رسیدن به رده بندی سهیمه المپیک گرفت

مسابقات مقدماتی دو وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد که رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلو گرم کشورمان به گروه شانس مجدد رفت و امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم حذف شد.

بر همین اساس در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. اطری در این گروه مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان کشتی بگیرد و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف راوی کومار از هند می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیر محمد یزدانی دور دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۲ باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱۳ بر ۹ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها