تارتار: با حضور در اصفهان خاطرات گذشته‌ام زنده شد

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که با حضور در اصفهان خاطرات گذشته‌اش در این شهر زنده شده است.

تارتار: با حضور در اصفهان خاطرات گذشته‌ام زنده شد

مهدی تارتار در نشست خبری دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که در شهر اصفهان هستم و خاطرات گذشته‌ام در این شهر برایم زنده شد. سال 72 در این شهر برای سپاهان بازی کردم و باید به مسئولان استان اصفهان به خاطر پیشرفت بسیار زیاد این شهر تبریک و خسته نباشید گفت.

وی با اشاره به مصدومیت طولانی‌مدت عباس عسگری گفت: امروز (پنجشنبه) باخبر شدیم رباط صلیبی او پاره شده است. عسگری از لحاظ فنی و اخلاقی برای تیم ما یک وزنه محسوب می‌شود و مجموعه تیم ما امروز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است. همه به خاطر این اتفاق ناراحت هستیم و از همه‌ی بازیکنان می‌خواهم مراقب یکدیگر باشند. درآمد بازیکن از فیزیک‌شان است و مراقبت بازیکنان از یکدیگر، به ویژه در زمین فوتبال خیلی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز امیدواری دوباره به اینکه بازیکنان فوتبال از یکدیگر مراقبت کنند، تصریح کرد: نتیجه اینقدر مهم نیست که یک ورزشکار، سلامتی‌اش را از دست بدهد. از عسگری هم می‌خواهم که صبور و قوی باشد. ان‌شاءالله هر چه زودتر به شرایط خوب گذشته‌اش بازگردد، چون واقعاً جای او خیلی خالی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها