توضیحات مدیررسانه‌ای استقلال خوزستان در خصوص شکایت به AFC

مدیررسانه‌ای استقلال صنعتی توضیحاتی را در مورد شکایت طلبکاران به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

توضیحات مدیررسانه‌ای استقلال خوزستان در خصوص شکایت به AFC

صبح امروز اخباری مبنی بر شکایت سیروس پورموسوی سرمربی فعلی تیم جوانان ایران و اسبق استقلال خوزستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مطالباتش از باشگاه اهوازی منتشر شد و علاوه بر این گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان سابق این تیم نیز قصد دارند برایدریافت مطالباتشان از همین طریق اقدام کنند.

علیمراد سالاری، مدیررسانه‌ای استقلال خوزستان در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما هم از طریق اخبار رسانه‌ها در جریان موضوع شکایت سیروس پورموسوی قرار گرفتیم اما هنوز هیچ نامه یا ابلاغ رسمی به دست ما نرسیده است. در مورد بازیکنان هم نمی‌دانیم چه کسانی قصد دارند از باشگاه شکایت کنند اما به هرحال تا نامه‌ای از AFC‌ به دست ما نرسد نمی‌توان اظهار نظر قاطعی داشت.

سالاری در ادامه گفت: نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت مستقیم در اختیار ما قرار می‌گیرد و نسخه‌ای از آن نیز در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار می‌گیرد. زمانی که این نامه به دست ما برسد از طریق سایت باشگاه در مورد این مساله اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال برای پرداخت این مطالبات با مشکل مواجه است، گفت: مشکل زیاد داریم اما مسئولان باشگاه در حال رفع آن‌ها هستند و پرداخت مطالبات نیز به همین صورت و رفته رفته انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها