احتمال بخشش محرومیت هافبک استقلال برای دربی

محرومیت بازیکن تیم استقلال احتمال دارد توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخشیده شود.

احتمال بخشش محرومیت هافبک استقلال برای دربی

فرشید اسماعیلی، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان با دریافت ۲ کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار حساس هفته چهارم مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

هواداران استقلال از دیشب (یکشنبه) به عملکرد ضعیف داور این بازی معترض هستند و کارت دوم اسماعیلی را اشتباه می‌دانند و به همین دلیل از کمیته انضباطی درخواست دارند تا رای داور را برگرداند و سبب شوند تا اسماعیلی به مسابقه با پرسپولیس برسد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اسماعیلی با دریافت ۲ کارت زرد اخراج شد و امروز (دوشنبه) نیز گزارش داور بازی به کمیته انضباطی رسیده است. در چند روز آینده در این باره تصمیم گیری می‌کنیم.

او افزود: استعلامی از کمیته داوران خواهیم گرفت تا درباره عملکرد داور نظر خواهی کنیم. اگر ثابت شود او اشتباه کرده است، رای را بر می‌گردانیم و اسماعیلی محروم نخواهد شد.

این منبع آگاه در پایان گفت: هنوز باشگاه استقلال شکایتی نکرده که به دست ما برسد، اما طبق قوانین و مقررات اگر باشگاه استقلال، شکایت خود را ارسال کند، در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها