اعتراض فوتسالی‌ها به آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

اعضای هیات رئیسه فوتسال ایران مهرماه جلسه‌ای را با مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار خواهند کرد تا نحوه صدور آرای انضباطی مورد بررسی و احتمالا بازنگری قرار بگیرد.

اعتراض فوتسالی‌ها به آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

جلسه اخیر هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در حالی برگزار شد که یکی از مصوبات آن طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، برگزاری کلاس توجیهی نمایندگان این سازمان و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون در تاریخ ۱۴ مهرماه عنوان شده است.

این جلسه در شرایطی برگزار می شود که باشگاه های فعال در لیگ برتر فوتسال نسبت به جرایم انضباطی که این فصل تعداد و میزان آن به مراتب بیشتر شده است، اعتراض دارند.

هیات رئیسه سازمان لیگ این اعتراض را در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال به مهدی تاج منتقل و وی هم اعلام کرد یک جلسه با حضور نمایندگان کمیته انضباطی تشکیل شود.

اعضای هیات رئیسه فوتسال به مهدی تاج اعلام کرده اند که شرایط فوتسال با فوتبال تفاوت زیادی دارد و تنبیهات و جرایم فوتسال باید منطبق بر شرایط این رشته و وضعیت حاکم بر سالن ها باشد. ضمن اینکه دستمزدهای پرداختی در فوتسال و فوتبال قابل مقایسه نیست و جرایم انضباطی فراتر از ظرفیت مالی فوتسال است.

باید دید بعد از برگزاری این نشست مشترک آیا در نحوه صدور آرای انضباطی و مبالغ جرایم و تنبیهات بازنگری صورت می گیرد یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها