نبود یک مهاجم گلزن، بلای جان تراکتوری‌ها

باشگاه تراکتور به علت نداشتن یک مهاجم شش دانگ، آمار گلزنی اش در لیگ برتر فوتبال پایین است.

نبود یک مهاجم گلزن، بلای جان تراکتوری‌ها

تیم فوتبال تراکتور در حالی برابر تیم ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافت که شاگردان دنیزلی در این بازی نتوانستند موقعیت چندان گلزنی در دروازه حریف خود ایجاد کنند.

همچنین کوین فورچونه مهاجم خارجی تراکتور دیر به جمع این تیم تبریزی اضافه شد و هنوز نتوانسته با سایر نفرات هماهنگ شود. به هر حال نبود یک مهاجم سرزن و تمام کننده همانند استوکس در تیم تراکتور احساس می شود.

سید صالحی: تراکتور به مهاجمی همانند استوکس نیاز دارد  

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره ناکامی تراکتور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه تراکتور با سرمربی جدید  روانه مسابقات لیگ برتر شده است و دنیزلی هم فوتبال کشورمان را می شناسد اما یک مقدار طول می کشد تا طرز تفکر این مربی در فوتبال تبریز جا بیافتد. علاوه بر اینکه نبود مهاجم ششدانگ در خط حمله تراکتور احساس می شود.

او ادامه داد: تیم تراکتور هافبک های باتجربه ای همانند دژاگه، شجاعی ، سوگیتا و میمبلا را دارد، اما این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند. همچنین دنیزلی روی تاکنیک دفاعی تیمش خوب کار کرده است و فقط باید در خط حمله تیمش هم بیشتر کار کند تا آمار گلزنی تیمش بالا رود. به نظرم تراکتور به مهاجمی  همانند استوکس که ششدانگ و سرزن باشد نیاز دارد تا در خط حمله کارساز باشد. البته شاید دنیزلی از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش استفاده می کند و هافبک های هجومی در زمان حمله به خط حمله اضافه می شوند تا تیمش با نفرات زیادی به دروازه حریف هجوم ببرد.

سید صالحی درباره عملکرد فورچونه در تراکتور بیان کرد: به هر حال شرایط بازیکنان خارجی با داخلی ها متفاوت است و یک مقدار زمان بر است تا خارجی های تراکتور خود را  با شرایط و فضای حاکم در تبریز انطباق بدهند. به هر حال باید ببینیم وضعیت فوتبالیست های خارجی چطور است و نحوه بازی شان به فوتبال تبریز می خورد یا نه!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها