زرینچه : انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و دربی هفته آینده توضیحاتی ارائه داد.

زرینچه : انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم

جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران  درخصوص حواشی ایجاد شده پس از بازی دیشب تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در جلسه‌ای که قبل از بازی برگزار شد، اعلام کردیم که این ورزشگاه شرایط برگزاری بازی را ندارد و با تمام این تفاسیر گله‌ای از هواداران مسجدسلیمانی نداریم، اما مسئولان برگزاری بازی بلافاصله پس از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کردند و ما را به حال خودمان رها کردند و از آن‌ها گلایه داریم. من مسئولان برگزاری بازی را پس از سوت پایان، ندیدم. نماینده سازمان لیگ بهتر بود در ورزشگاه می‌ماند.

زرینچه: انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم/ ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است

یک لیدر حاشیه‌ سازی کرد

او ادامه داد: این اتفاق حاشیه‌ای بود که رخ داد. من یک تماشاگر خردسال را به رختکن آوردم تا عکس یادگاری بگیرد، اما یکی از لیدر‌ها می‌خواست فرزندش را به رختکن بیاورد تا او هم عکس بگیرد. مدد جباری، مسئول تدارکات تیم به او گفت که دختر شما مثل ناموس خودمان است و بازیکنان لباس تنشان نیست. آن شخص فکر کرد که جباری به او فحش داده است که درگیری و حاشیه ایجاد شد. مردم خونگرم مسجدسلیمان مشکلی درست نکردند. از آن‌ها سپاسگزار هم هستیم.

نیروی انتظامی فقط نظاره‌گر بود

زرینچه درمورد آجری که به شیشه اتوبوس استقلالی‌ها برخورد کرده است گفت: این حرکت درست نبود و نیروی انتظامی هم فقط نظاره گر این اتفاق بود و کاری با افراد خاطی نداشتند و همه ما را به امان خدا گذاشته بودند. انگار از کشور دیگری آمده بودیم. این کار زشتی بود.

زرینچه: انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم/ ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است

به حمایت هواداران استقلال نیازمندیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال درمورد نتایج ضعیف استقلال در ۳ هفته ابتدایی لیگ نوزدهم فوتبال گفت: در این ۳ بازی اتفاقات خوبی برای استقلال نیفتاده است. بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند. اما با  بی خیالی و یا حتی اخم کردن، کاری درست نمی‌شود. باید بیشتر تلاش کنیم. تغییرات استقلال زیاد بوده است. به حمایت هواداران احتیاج داریم. تا به حال هواداران حامی ما بودند و در دربی به آن‌ها نیاز داریم، چرا که این یک بازی سنتی است و نباید کسی به این تیم ناامید باشد. این تیم به زمان احتیاج دارد و از بازی با پرسپولیس شرایط استقلال متفاوت خواهد بود.

قائدی و دیاباته به دربی می‌رسند

او درمورد شرایط استقلال در دربی هفته آینده گفت: دیاباته و قائدی مشکل خاصی برای دربی ندارند و پزشکان استقلال  تلاش  می‌کنند تا این ۲ بازیکن را به این بازی برسانند. مصدومیت آن‌ها جدی نیست و فقط فرشید اسماعیلی به خاطر محرومیت غایب قطعی تیم خواهد بود.

زرینچه: انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم/ ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است

۹۰ به ۱۰  شدنی نیست

زرینچه درباره قانون ۹۰ به ۱۰ در این بازی گفت: این موضوع به نظر من هم شدنی نیست. این قانون از حقوق تیم‌ها است. مدیریت استقلال این قانون را قبول کرده است، اما باید ببینیم شورای تامین چه تصمیمی خواهد گرفت. پرسپولیس هم هواداران خودش را خواهد داشت و باید ببینیم در نهایت شرایط به چه شکلی خواهد بود. این بازی باید در امنیت کامل برگزار شود.

تغییرات ما نسبت به پرسپولیس بیشتر بوده است

او ادامه داد: پرسپولیس فقط کادر فنی اش را عوض کرده است، اما استقلال بازیکنانش را هم تغییر داده است. به زمان بیشتری احتیاج داریم. شناخت بازیکنان از یکدیگر بیشتر شده است و به همبستگی مورد نیازمان نزدیک شدیم و من فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد.

زرینچه: انگار از یک کشور دیگری به مسجدسلیمان رفته بودیم/ ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است

ناراحتی هواداران طبیعی است اما با دلسردی چیزی درست نمی‌شود

زرینچه گفت: ناراحتی هواداران استقلال طبیعی است. اما با توهین و دلسردی کاری نمی‌توان انجام داد. باید تمرین کنیم و تلاش مان را بییشتر کنیم تا با امید به آینده و محبت هوادارن که دلگرمی ما هستند، مقابل پرسپولیس حاضر شویم.   

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها