نامه فدراسیون جهانی والیبال به شهرداری ارومیه

فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه شهرداری ارومیه خواستار تسویه حساب با تراویسای پدر و پسر شد.

نامه فدراسیون جهانی والیبال به شهرداری ارومیه

فدراسیون جهانی والیبال نامه‌ای به باشگاه شهرداری ارومیه ارسال کرده که در آن نامه از مسئولان ایرانی درخواست کرده که تا 5 مهر ماه با تراویسای پدر و پسر تسویه حساب کنند.

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص این نامه اظهار داشت: یک نامه از فدراسیون جهانی به دست ما رسیده و در آن قید شده که تا 5 مهرماه باید با تراویسا تسویه حساب کنیم. ما پیگیر موضوع و در حال جمع‌آوری مستندات هستیم تا برای فدراسیون جهانی والیبال ارسال کنیم.

وی ادامه داد: اتفاقی که رخ داده مربوط به سال 95 است و ما در حال رایزنی هستیم تا حقی از باشگاه شهرداری ارومیه و والیبال ایران ضایع نشود. تراویسای پدر و پسر به دنبال دریافت کل مبلغ قرارداد خود هستند، این در حالی است که آنها نیم فصل ایران را ترک کردند و دیگر به کشورمان بازنگشتند. با این شرایط آنها نهایتاً باید نیمی از مبلغ قراردادشان را بگیرند.

یوبومبیر تراویسا در سال 95 هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را برعهده داشت و پسرش دراگان تراویسا هم به عنوان پاسور در این تیم بازی می‌کرد. آنها در نیم فصل به بهانه تعطیلات ایران را ترک کرده و دیگر حاضر به برگشت به کشورمان نشدند. پس از مدتی آنها از طریق فدراسیون جهانی پیگیری کردند تا کل مبلغ قراردادشان را دریافت کنند که این پرونده همچنان از سوی طرفین در حال پیگیری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها