پاشنه آشیل پیکان؛ فرکی و کابوس های دو بازی گذشته

پیکان از دو بازی گذشته خود دارای دو شکست و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شاهین شهرداری بوشهر در رده یکی مانده به آخر جدول می باشد.

 پاشنه آشیل پیکان؛ فرکی و کابوس های دو بازی گذشته

پیکان تهران در لیگ نوزدهم از دو بازی گذشته خود هنوز نتوانسته به حداقل امتیاز دست یابد. شاگردان حسین فرکی، مربی نام آشنا و اخلاق گرای فوتبال کشور که در کارنامه مربی گری اش می توان به چندین سال حضور برروی نیمکت تیم ملی، سرمربی گری تیم ملی امید و هم چنین کسب دو عنوان قهرمانی به همراه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در لیگ برتر اشاره کرد، در فصل نوزدهم بر روی نیمکت پیکان تهران نشسته است.

وقتی به کارنامه فنی و اخلاقی این مربی نگاهی گذرا می اندازیم، متوجه می شویم که او طی یک دهه گذشته یکی از موفق ترین مربیان ایران بوده و در دست گرفتن سکان هدایت پیکان در لیگ نوزدهم می تواند فرصتی باشد تا این مربی نام آشنا و دوست داشتنی، که طی چند فصل گذشته موفقیت چندانی در لیگ برتر نداشته است، بار دیگر شایستگی خود را به اثبات برساند.

پیکان در دوبازی گذشته خود در لیگ نوزدهم، ابتدا برابر شهرخودرو مشهد قرار گرفت و در این بازی  با نتیجه 2بر0 برابر شاگردان یحیی گل محمدی شکست خورد. این تیم در دیدار دوم برابر نساجی قرار گرفت و در یک بازی پرهیجان در نهایت 4بر3 شکست را پذیرا شد تا زنگ خطر برای این تیم بصدا در آید.

نکته مثبت در تیم فرکی که او را کمی به آینده امیدوار می نماید؛ زدن سه گل در یک بازی در برابر نساجی می باشد و این می تواند بیانگر این باشد که پیکان پتانسیل های خوبی در خط حمله داشته و فرکی می تواند روی آنها در بازی های آینده حساب وِیژه ای باز کند.

اما این تنها یک روی سکه است، روی بد سکه جایی است که شاگردان فرکی در دو بازی گذشته خود  6 گل دریافت نموده اند که یک آمار فاجعه بار محسوب می شود، آماری که نشان میدهد، بدترین خط دفاعی لیگ در طی دو بازی متعلق به این تیم می باشد و این می تواند داشته های هر مربی و هر خط حمله خطرناکی را بر باد دهد.

 براساس آمار دوبازی گذشته، باید پاشنه آشیل پیکانی ها را خط دفاعی متزلزل این تیم دانست، نقطه ای که می تواند برای فرکی و شاگردانش کابوس های ادامه داری باشد و باید سرمربی کارکشته این تیم تا قبل از این که دیر شود، چاره ای برای رفع آن بیندیشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها