تشکیل یک زوج جدید در پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در سومین دیدار تیمش برای نخستین بار یک زوج جدید را در خط حمله امتحان کند.

تشکیل یک زوج جدید در پرسپولیس

گابریل کالدرون قصد دارد در بازی روز دوشنبه هفته جاری پرسپولیس با صنعت نفت آبادان از دو مهاجم در خط حمله این تیم استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس که در دو بازی ابتدایی این تیم مقابل پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرده بود پس از باخت مقابل سرخپوشان تبریزی نسبت به تغییر استراتژی خود اقدام کرد.

بازگشت بشار رسن از تیم ملی عراق و همچنین آمادگی بالای ملی پوشان پرسپولیس سبب شد تا ترکیب پرسپولیس در سومین بازی از نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تغییر کند.

گابریل کالدرون که قصد داشت همچنان از علیرضا بیرانوند استفاده کند حالا با محرومیت یک جلسه ای این دروازه بان ناچار است مثل هفته اول از رادوشوویچ درون دروازه استفاده کند.

آمادگی بالای سیامک نعمتی سبب شده تا سرمربی آرژانتینی سرخپوشان درباره استفاده از او یا مهدی شیری در دفاع راست دچار تردید شود. با این حال حضور سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاع و همچنین محمد نادری در پست مدافع چپ قطعی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا بار دیگر از احمد نوراللهی به عنوان هافبک دفاعی استفاده می کند. همچنین بشار رسن پس از هفته ها دوری از ترکیب اصلی این تیم (به دلیل جراحی کتف) قرار است در بازی با صنعت نفت آبادان به عنوان هافبک بازیساز بازی کند. مهدی ترابی نیز یکی از هافبک های نفوذی پرسپولیس خواهد بود و احتمال حضور وحید امیری یا امید عالیشاه نیز در بین مردان خط میانی وجود دارد.

کالدرون که از عملکرد علی علیپور و جونیور برانداو در تمرینات پرسپولیس راضی است می خواهد برای اولین بار از این زوج در خط حمله استفاده کند.

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود. سرخپوشان از دو بازی ابتدایی خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها