خط دفاعی تیم ملی فوتبال محک نخورد

ملی پوش سابق کشورمان گفت: بازی با هنگ کنگ بیشتر به یک بازی تدارکاتی سنگین شبیه بود و حریف آنقدر توانمند نبود که به خط دفاعی ما فشار وارد کند.

خط دفاعی تیم ملی فوتبال محک نخورد

مهدی پاشازاده در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی از ملی پوشان دیدیم و قبل از بازی هم انتظار چنین عملکردی را داشتیم.

وی افزود: هنگ کنگ در حد و اندازه‌هایی نیست که برای تیم ایران مشکل ایجاد کند و تنها نقطه برتری آنها میزبانی در این بازی بود. 

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: بعد از گل دوم ایران، هنگ کنگی‌ها از نظر عصبی به هم ریختند و روی به خشونت آوردند اما این حربه آنها هم موثر نبود و حتی با چاشنی خشونت هم حریف بچه‌های ما نشدند.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: این بازی را بیشتر می‌توان به یک بازی دستگرمی و تدارکاتی خوب برای تیم ملی تشریح کرد. در این بازی فشار زیادی به خط دفاعی ما وارد نشد و یا بهتر است اینطور بگویم که خط دفاعی تیم ایران در این بازی محک خوبی نخورد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه بیان داشت: تیم‌های هنگ کنگ و کامبوج نمی‌توانند مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشند و بهتر است در 3 بازی دیگری که با این دو تیم داریم به فکر افزایش آوراژ گل باشیم. 

پاشازاده تصریح کرد: حریف و رقیب اصلی ما در این گروه عراق است و با فاصله نسبت به عراق، بحرین دیگر رقیب ما می‌باشد. 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها