استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازی به اندازه خودش مهم است و استقلالی‌ها نباید ۳ امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی کنند.

استقلال سه امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای دربی نکند

سعید بیگی  با اشاره به دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: شاگردان استراماچونی علیرغم شایستگی که در دو هفته اول داشتند، متاسفانه بیشتر از یک امتیاز نگرفتند و این باعث می‌شود بازی هفته سوم برای آنها حساس تر از معمول شود.

وی افزود: نفت مسجد سلیمان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و آبی پوشان اگر می‌خواهند ۳ امتیاز این بازی را از آن خود نمایند، باید با همه قوا به میدان بروند. دست کم گرفتند حریف در این بازی می‌تواند خودزنی باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: ۳ امتیاز بازی با مسجد سلیمان برای استقلال حیاتی است و آنها باید تمرکزشان روی این بازی باشد نه هفته چهارم و دربی. دربی به جای خود مهم است و اگر آبی پوشان از الان بخواهند ملاحظه دربی را بکنند، ممکن است در مسجد سلیمان هم امتیاز از دست بدهند و خود این دربی را هم برای آنها تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیگی تصریح کرد: پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به خودی خود می‌تواند برگ برنده‌ای باشد برای استقلال در دربی. پیروزی احتمالی در این بازی خارج از خانه برای بازیکنان این تیم انگیزه کافی ایجاد می‌کند و از همین رو است که می‌گویم این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها