پورموسوی: تمرین کردیم که فردا بدون اشتباه به میدان برویم

سرمربى تیم فوتبال جوانان در آستانه دیدار دوم این تیم برابر اندونزى گفت:امیدوارم فردا هم شاهد یک مسابقه خوب و جذاب باشیم.

پورموسوی: تمرین کردیم که فردا بدون اشتباه به میدان برویم

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار جوانان ایران مقابل اندونزی گفت:بازی نخست که شش گل داشت از نظر تماشاگر جذاب و دیدنی بود و خوشحالیم هر دوتیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودند.

وی در ادامه افزود:در این چند روز اشتباهاتى که در بازی اول داشتیم را در تمرینات مرور کردیم و پوشش دادیم تا در بازی فردا بدون اشتباه در زمین مسابقه حاضر شویم.

پور موسوی خاطر نشان کرد:روی اندونزی شناخت بهتری پیدا کردیم در این چند روز نقاط قوت حریف و ضعف خودمان را بررسی کردیم تا در بازی دوم بدون اشتباه باشیم و از یک فوتبال زیبای دیگر لذت ببریم. همانطور که قبل از بازی نخست هم گفته بودم برای ما الویت اول انجام بازی زیباست و سپس نتیجه گیری در اولویت بعدی قرار دارد.

سرمربی تیم‌ملی جوانان در پایان تصریح کرد:در این مدتی که اینجا بودیم مردم اندونزی نشان دادند که‌ بسیار میهمان‌نواز و خونگرم هستند و خیلی خوشحال هستم که این همه هوادار برای حمایت از تیم جوانان اندونزی به استادیوم آمدند و اینجا نشان می دهد که همه به دنبال موفقیت تیمشان هستند  همچنین تمامی مسئولین ،هواداران،بازیکنان ،کادر فنی و رسانه ها برای موفقیت این تیم متحد شده اند.

به گزارش فارس،حسین فخر سرمربی تیم جوانان اندونزی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار مقابل ایران گفت:ما در بازی مقابل ایران چاره ای به جز دفاع کردن نداریم و برای رسیدن به دروازه ایران می بایست به ضد حملات چشم بدوزیم.

وی در ادامه افزود:با توجه به شکست سنگین در دیدار نخست در این دیدار باید با احتیاط در زمین حاضر شویم که ابتدا گل نخوریم و سپس با استفاده از ضد حملات بتوانیم به دروازه ایران برسیم. ایران نشان داد که تیم قدرتمندى است، باید تلاش کنیم در بازى دوم اشتباهات کمترى داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها