«استراماچونی» را آوردند تا پشت او پنهان شوند

مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال با اشاره به حضور سرمربی ایتالیایی در استقلال گفت: در حالتی بدبینانه می‌شود گفت بعضی‌ استراماچونی را آورده‌اند تا پشت نام او پنهان شوند.

«استراماچونی» را آوردند تا پشت او پنهان شوند

مسعود اقبالی به ارزیابی اش از شرایط استقلال با حضور سرمربی ایتالیایی پرداخت و گفت: مربی خارجی به تنهایی و بدون دستیار ایرانی نمی‌تواند در کوتاه مدت تاثیرگذار باشد و استقلال و استراماچونی هم از این قائده مستثنی نیستند. 

وی اضافه کرد: تا یک مربی خارجی که هیچ شناختی هم از فوتبال ایران ندارد بخواهد این فوتبال و چَم و خَم آن را بشناسد، فصل تمام شده است. مربیان خارجی آن هم در اولین سال حضورشان در فوتبال ایران حتما باید لااقل از یک دستیار ایرانی استفاده کنند.

مربی پیشین استقلال گفت: به جز آن، از رفتار استراماچونی مشخص است مشاوران خوبی کنار او نیستند و اطلاعات غلطی پیرامون فوتبال ایران و افراد حاضر در این فوتبال به او می‌دهند. این رویه باعث می‌شود تیم به هدفی که دارد نرسد.

مدرس رسمی فیفا و AFC در ادامه تاکید کرد: مدیران استقلال و پرسپولیس بر اساس شایستگی انتخاب نمی‌شوند. به همین خاطر آنها ناچارند برای پنهان شدن پشت نام مربیان بزرگ، به دنبال مربیان خارجی بروند که کمترین ارتباط و شناخت از فوتبال ایران را دارند. بدبینانه حرف من این است که در استقلال هم استراماچونی را آورده‌اند تا پشت نام او پنهان شوند.

اقبالی با اشاره به برخی مشکلات فنی استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ بیان داشت: نقطه مثبت تیم این بود که در میانه زمین توپ خوب به گردش در می‌آمد و حفظ توپ خوب بود. اما بازیکنان در ارسال پاس‌های آخر و زدن ضربات نهایی مشکل داشتند. حفظ توپ بدون پاس و ضربه نهایی ارزش زیادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها