واکنش ایراندوست به واگذاری ملوان

سرمربی پیشین ملوان گفت: کسانی می توانند در ملوان کار کنند که با انزلی و مردم آن آشنایی داشته باشند.

واکنش ایراندوست به واگذاری ملوان

نصرت ایراندوست، پیشکسوت تیم فوتبال ملوان  اظهار داشت: واگذاری ملوان به نوری و زارع تصمیم درستی بود. مردم انتظار داشتند تیم به این اشخاص که از جنس ملوان هستند و در انزلی از محبوبیت بالایی برخوردارند واگذار شود. به هر حال انزلی چی می داند که شرایط ملوان چگونه است و راحت تر می کند اما کسی که آشنایی با تیم نداشته باشد و بخواهد در ملوان کار کند، کار دشوارتری دارد. اشخاص بومی برای ملوان دلسوز تر هستند و  بهتر می توانند برای این تیم کار کنند.

 

ایراندوست در ادامه گفت: ملوان شرایط خاصی دارد و کار کردن در این تیم با هیچ جای دیگر قابل مقایسه نیست. بنابراین کسانی باید در ملوان باشند که با این شهر و مردمش آشنایی کامل داشته باشند. من اعتقاد دارم کسانی که در انزلی بودند و تجربه کار در ملوان را دارند، در این تیم موفق تر خواهند بود.

 

وی در خصوص مشکلاتی که ملوان در سال های اخیر با آن مواجه شده است، گفت: زمانی که ملوان از مالکیت نیروی دریایی خارج شد، مشکلات تیم آغاز شد و مدیریت نادرست به ملوان ضربه زد. شاید در گذشته شرایط خیلی خوب نبود اما مدیران قبلی بر پول مدیریت می کردند و تیم را نگه داشته بودند. در آن زمان ملوان تیمی منسجم و منظم بود و هواداران هم از شرایط تیمشان راضی بودند. در حال حاضر هم هواداران می خواهند همه چیز مانند گذشته باشد اما موقعیت به گونه ای نیست که بشود همه چیز را به حالت اول برگرداند.

سرمربی پیشین ملوان در پایان گفت: پس از این که ملوان از نیروی دریایی جدا شد، مدیریت خوب و منظمی بر تیم حاکم نبود و این مسئله خیلی به تیم ضربه زد. مطمئنا افراد متشخص و تحصیل کرده زیادی هستند که سابقه ورزشی هم دارند و وقتی یک ساختار درست در ملوان ایجاد شود، می توانند به خوبی باشگاه را اداره کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها